Η Χ3 είναι τόσο απολαυστική στο δρόμο που δεν της φαίνεται ότι μπορεί να γίνει και αρκετά αποτελεσματική στο χώμα. Στο ερώτημα όμως SUV ή SAV, θα πούμε SAV…

Η Χ3 είναι τόσο απολαυστική στο δρόμο που δεν της φαίνεται ότι μπορεί να γίνει και αρκετά αποτελεσματική στο χώμα. Στο ερώτημα όμως SUV ή SAV, θα πούμε SAV…

Στο δρόμο: Τιμάει το χαρακτηρισμό Sports Activity Vehicle

Διαβάστηκε από 13708 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/10/2017
 

Όταν η X3 παρουσιάστηκε το 2003 πρακτικά αποτέλεσε μια νέα πρόταση στα SUV η οποία συνδύαζε την σπορτίφ και απολαυστική οδική συμπεριφορά -τυπική για μοντέλα της BMW- με τις καλές εκτός δρόμου ικανότητες. Αυτά τα στοιχεία, λοιπόν, συνεχίζει να τα «τιμάει» μέχρι και σήμερα. Στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην Πορτογαλία οδηγήσαμε την κορυφαία έκδοση M40i, η οποία είναι το πρώτο μοντέλο M Performance στην οικογένεια, αλλά και την xDrive30d σε ειδικές χωμάτινες διαδρομές στην περιοχή της Σίντρα. 

Ξεκινώντας με τις τεχνικές βελτιώσεις, να σημειώσουμε πως η νέα γενιά Χ3 πατάει σε μια βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας (CLAR), η ανάρτηση φέρει περισσότερα αλουμινένια μέρη για μείωση του βάρους και της μη αναρτούμενης μάζας, η ρύθμιση του τιμονιού έχει επαναρρυθμιστεί, ενώ βελτιωμένη είναι και η τετρακίνηση xDrive.

Στην πράξη και στην επιλογή sport η X3 Μ40i είναι πολύ απολαυστική, κρύβει τον όγκο της θυμίζοντας επιβατικό όχημα παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (204 χλστ.), ενώ η πληροφόρηση και η ταχύτητα του τιμονιού είναι όπως αναμένεις από ένα M Performance μοντέλο. Αφήνοντας την επιλογή sport και επιλέγοντας το Comfort η ανάρτηση γίνεται ακόμη πιο αποτελεσματική στις ανωμαλίες και το τιμόνι ελαφρύ σε βάρος, ενώ υπάρχει και η επιλογή ECO PRO όπου όλα είναι προσανατολισμένα στην οικονομία καυσίμου. Εκεί η αίσθηση από το τιμόνι είναι πιο μέτρια και η απόκριση του κινητήρα πιο αργή, σε κάθε περίπτωση όμως τα 360 άλογα είναι ετοιμοπόλεμα ανά πάσα στιγμή. 

Τέλος, όσον αφορά τις χωμάτινες ικανότητές της, η Χ3 μπορεί να προσπελάσει αρκετά εμπόδια, περισσότερα μάλιστα από όσα φαντάζεσαι ή θα τολμήσει ο ιδιοκτήτης της, ωστόσο και πάλι δείχνει ότι θα προτιμήσει μια χωμάτινη πατημένη διαδρομή…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »