Οδηγούμε στους δρόμους της Ελβετίας τη νέα Mercerdes E-Class Cabriolet και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη επαφή.

Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει πλήρως αυτόματα σε χρόνο 20 δλ. και με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Η βασική ανάρτηση στοχεύει κατευθείαν στην άνεση των επιβατών κι ας είναι χαμηλωμένη έναντι του τετράθυρου μοντέλου.

Οι κατευθύνσεις που έχει θεσει η σεντάν εκδοχή της E-Class στον τομέα της σχεδίασης και ακόμα περισσότερο η προσαρμογή τους για λογαριασμό της Coupe έκδοσης, αποτέλεσαν εξαιρετική βάση για το νέο κάμπριο.

Οδηγήσαμε τη νέα Mercedes E-Class Cabriolet

19.353 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)

Οδηγούμε στην Ελβετία τη νέα ανοικτή E-Class και διαπιστώνουμε πόση αξία έχει η δυνατότητα ενός αυτοκινήτου να σε κάνει να ονειρεύεσαι. Γι`αυτό άλλωστε είναι και υποψήφιο για το Best Car 2018.

Η μακρά παράδοση που έχει η Mercedes στη σχεδίαση και παραγωγή δίθυρων μοντέλων, ανοικτών και κλειστών, δημιουργεί υψηλές προσδοκίες κάθε φορά που ετοιμάζεται το λανσάρισμα μιας νέας γενιάς του είδους. Έτσι και τώρα, που έφτασε η στιγμή να μπει στην αγορά η νέα ανοικτή πρόταση από την οικογένεια της τρέχουσας Ε-Class, το ενδιαφέρον είναι μεγάλο.
 
Σχεδίαση 
Οι κατευθύνσεις που έχει θεσει η σεντάν εκδοχή της E-Class στον τομέα της σχεδίασης και ακόμα περισσότερο η προσαρμογή τους για λογαριασμό της Coupe έκδοσης, αποτέλεσαν εξαιρετική βάση για το νέο κάμπριο. Οι ρευστές γραμμές, τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, η γρίλια με στιλ πολύτιμων λίθων και η δημιουργία οπτικής έντασης από σχετικά ήπιες και απαλές χαράξεις των σχεδιαστών συνθέτουν μια μοναδική εικόνα. Συνυπολογίστε ότι, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.826 χιλ., κοινώς είναι τεράστιο και σαφώς πιο μεγάλο απο το ανοικτό μοντέλο της προηγούμενης E-Class.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center