Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά το Evoque διατίθεται και με την R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Το νέο Evoque μπορεί να περάσει από νερό βάθους 60 εκ. (50 εκ. το προηγούμενο).

Πέρα από το αρχοντικό πάτημα και την κορυφαία ποιότητα κύλισης, το νέο Evoque σε κερδίζει και τις εκπληκτικές εκτός δρόμου ικανότητές του.

Οδηγούμε το νέο Range Rover Evoque

Διαβάστηκε από 8289 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/3/2019
 

H παγκόσμια παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Evoque γίνεται στη χώρα μας και το Auto Τρίτη οδήγησε το 2ης γενιάς «baby Range Rover» σε γνωστές ασφάλτινες, αλλά και δύσκολες χωμάτινες, διαδρομές.

What is new
- Δεύτερη γενιά Evoque
- Σχεδίαση αλα Velar
- Πλατφόρμα Premium Transverse Architecture που υποστηρίζει ήπιο 48V υβριδικό σύστημα
- Με 2λιτρους turbo σε βενζίνη και diesel από 150-300 ίππους
- Με εξελιγμένη τετρακίνηση, αλλά και 4Χ2
- Μεγαλύτερο μεταξόνιο, βελτιωμένη ευρυχωρία
- Σύστημα Ground View για θέα του εδάφους μπροστά και κάτω
- Aμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα από 55.100 ευρώ

Η Jaguar Land Rover επέλεξε τη χώρα μας για την παρουσίαση του νέου Evoque και έτσι μέχρι τις αρχές Απριλίου 5.700 δημοσιογράφοι και καλεσμένοι της φίρμας θα οδηγήσουν το νέο «μικρό» Range Rover σε άσφαλτο και χώμα. Το Auto Τρίτη ήταν μέσα στα επιλεγμένα ελληνικά μέσα, που προσκλήθηκαν σε αυτό το παγκόσμιο event, που οργανώθηκε άψογα με την συνεργασία των Βρετανών ειδικών της Land Rover και του ελληνικού team της αντιπροσωπείας. Περνώντας στο ψητό, που δεν είναι άλλο από το νέο Evoque, δεν μπορούμε παρά να αποδόσουμε τα εύσημα στους σχεδιαστές. Μπορεί το νέο Evoque να δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη του προηγούμενου και να διατήρησε ουσιαστικά το μήκος του (4.371 από 4.370 χλστ.), ωστόσο εντυπωσιάζει. Υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar, αλλά και τις αναδυόμενες χειρολαβές του, το Evoque είναι αντικειμενικά ένα από τα πιο θελτικά compact premium SUV. Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά διατίθεται και η R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Evoque bασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, την Premium Transverse Architecture, η οποία είναι 13% πιο άκαμπτη και υποστηρίζει σήμερα ήπια υβριδική τεχνολογία με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όσο και  plug-in έκδοση που αναμένεται το 2020. Το νέο Evoque είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας σε τιμές, που φυσικά δεν αφορούν τους πολλούς μιας και ξεκινούν από 55.100 ευρώ για την βενζινοκίνητη, τετρακίνητη έκδοση των 200 ίππων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

Τρία ρεκόρ για την Stelvio Quadrifoglio

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Στα σκαριά 6κύλινδρες Touring εκδόσεις της 718

Δοκιμή: Νέα BMW Z4

O V8 της Urus στην Cayenne Coupe;

Η «Βαυαρική» Bentley Continental GT

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »