Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά το Evoque διατίθεται και με την R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Το νέο Evoque μπορεί να περάσει από νερό βάθους 60 εκ. (50 εκ. το προηγούμενο).

Πέρα από το αρχοντικό πάτημα και την κορυφαία ποιότητα κύλισης, το νέο Evoque σε κερδίζει και τις εκπληκτικές εκτός δρόμου ικανότητές του.

Οδηγούμε το νέο Range Rover Evoque

Διαβάστηκε από 7457 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/3/2019
 

H παγκόσμια παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Evoque γίνεται στη χώρα μας και το Auto Τρίτη οδήγησε το 2ης γενιάς «baby Range Rover» σε γνωστές ασφάλτινες, αλλά και δύσκολες χωμάτινες, διαδρομές.

What is new
- Δεύτερη γενιά Evoque
- Σχεδίαση αλα Velar
- Πλατφόρμα Premium Transverse Architecture που υποστηρίζει ήπιο 48V υβριδικό σύστημα
- Με 2λιτρους turbo σε βενζίνη και diesel από 150-300 ίππους
- Με εξελιγμένη τετρακίνηση, αλλά και 4Χ2
- Μεγαλύτερο μεταξόνιο, βελτιωμένη ευρυχωρία
- Σύστημα Ground View για θέα του εδάφους μπροστά και κάτω
- Aμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα από 55.100 ευρώ

Η Jaguar Land Rover επέλεξε τη χώρα μας για την παρουσίαση του νέου Evoque και έτσι μέχρι τις αρχές Απριλίου 5.700 δημοσιογράφοι και καλεσμένοι της φίρμας θα οδηγήσουν το νέο «μικρό» Range Rover σε άσφαλτο και χώμα. Το Auto Τρίτη ήταν μέσα στα επιλεγμένα ελληνικά μέσα, που προσκλήθηκαν σε αυτό το παγκόσμιο event, που οργανώθηκε άψογα με την συνεργασία των Βρετανών ειδικών της Land Rover και του ελληνικού team της αντιπροσωπείας. Περνώντας στο ψητό, που δεν είναι άλλο από το νέο Evoque, δεν μπορούμε παρά να αποδόσουμε τα εύσημα στους σχεδιαστές. Μπορεί το νέο Evoque να δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη του προηγούμενου και να διατήρησε ουσιαστικά το μήκος του (4.371 από 4.370 χλστ.), ωστόσο εντυπωσιάζει. Υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar, αλλά και τις αναδυόμενες χειρολαβές του, το Evoque είναι αντικειμενικά ένα από τα πιο θελτικά compact premium SUV. Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά διατίθεται και η R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Evoque bασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, την Premium Transverse Architecture, η οποία είναι 13% πιο άκαμπτη και υποστηρίζει σήμερα ήπια υβριδική τεχνολογία με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όσο και  plug-in έκδοση που αναμένεται το 2020. Το νέο Evoque είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας σε τιμές, που φυσικά δεν αφορούν τους πολλούς μιας και ξεκινούν από 55.100 ευρώ για την βενζινοκίνητη, τετρακίνητη έκδοση των 200 ίππων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Mercedes C-Class Vs ΒMW Σειρά 3

Τα 5 highlights της Peugeot (+videos)

Πρώτο σκίτσο για την επερχόμενη Cayenne Coupe

Έρχεται Mercedes G 400 d με 330 άλογα

Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

Νέα Bentley Continental GT V8

Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

Δοκιμή: Mercedes X250 d «Τhe Rock»

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Τιμές νέας Mercedes B-Class

Τιμές νέου Range Rover Evoque

Τιμές νέου Peugeot 508 στην Ελλάδα

Δοκιμή: Νέο Jeep Renegade με 150 PS

Nissan: Yπό εξέταση τα νέα GT-R & 370Ζ

Πιο αργή από την προηγούμενη η Shelby GT500

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

περισσότερα »