Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά το Evoque διατίθεται και με την R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Το νέο Evoque μπορεί να περάσει από νερό βάθους 60 εκ. (50 εκ. το προηγούμενο).

Πέρα από το αρχοντικό πάτημα και την κορυφαία ποιότητα κύλισης, το νέο Evoque σε κερδίζει και τις εκπληκτικές εκτός δρόμου ικανότητές του.

Οδηγούμε το νέο Range Rover Evoque

Διαβάστηκε από 8351 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/3/2019
 

H παγκόσμια παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Evoque γίνεται στη χώρα μας και το Auto Τρίτη οδήγησε το 2ης γενιάς «baby Range Rover» σε γνωστές ασφάλτινες, αλλά και δύσκολες χωμάτινες, διαδρομές.

What is new
- Δεύτερη γενιά Evoque
- Σχεδίαση αλα Velar
- Πλατφόρμα Premium Transverse Architecture που υποστηρίζει ήπιο 48V υβριδικό σύστημα
- Με 2λιτρους turbo σε βενζίνη και diesel από 150-300 ίππους
- Με εξελιγμένη τετρακίνηση, αλλά και 4Χ2
- Μεγαλύτερο μεταξόνιο, βελτιωμένη ευρυχωρία
- Σύστημα Ground View για θέα του εδάφους μπροστά και κάτω
- Aμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα από 55.100 ευρώ

Η Jaguar Land Rover επέλεξε τη χώρα μας για την παρουσίαση του νέου Evoque και έτσι μέχρι τις αρχές Απριλίου 5.700 δημοσιογράφοι και καλεσμένοι της φίρμας θα οδηγήσουν το νέο «μικρό» Range Rover σε άσφαλτο και χώμα. Το Auto Τρίτη ήταν μέσα στα επιλεγμένα ελληνικά μέσα, που προσκλήθηκαν σε αυτό το παγκόσμιο event, που οργανώθηκε άψογα με την συνεργασία των Βρετανών ειδικών της Land Rover και του ελληνικού team της αντιπροσωπείας. Περνώντας στο ψητό, που δεν είναι άλλο από το νέο Evoque, δεν μπορούμε παρά να αποδόσουμε τα εύσημα στους σχεδιαστές. Μπορεί το νέο Evoque να δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη του προηγούμενου και να διατήρησε ουσιαστικά το μήκος του (4.371 από 4.370 χλστ.), ωστόσο εντυπωσιάζει. Υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar, αλλά και τις αναδυόμενες χειρολαβές του, το Evoque είναι αντικειμενικά ένα από τα πιο θελτικά compact premium SUV. Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά διατίθεται και η R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Evoque bασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, την Premium Transverse Architecture, η οποία είναι 13% πιο άκαμπτη και υποστηρίζει σήμερα ήπια υβριδική τεχνολογία με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όσο και  plug-in έκδοση που αναμένεται το 2020. Το νέο Evoque είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας σε τιμές, που φυσικά δεν αφορούν τους πολλούς μιας και ξεκινούν από 55.100 ευρώ για την βενζινοκίνητη, τετρακίνητη έκδοση των 200 ίππων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Honda CR-V vs Peugeot 5008

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Το Nissan LEAF δια χειρός Autech

Στα σκαριά πιο πολυτελής έκδοση του Audi A8

Πόσο κοστίζει η νέα Mercedes EQC στην Ελλάδα;

Στο Ring η Porsche 718 Boxster Spyder (+vid)

Eπίσημο: Tέλος το Αudi TT

Έτοιμο για Safari το Audi TT

Nissan GT-R με μοναδική καμπίνα

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »