Μπορεί το νέο Range Rover Evoque να δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη του προηγούμενου και να διατήρησε ουσιαστικά το μήκος του (4.371 από 4.370 χλστ.), ωστόσο εντυπωσιάζει με την εμφάνισή του.

Με το πάτημα ενός κουμπιού ο κεντρικός καθρέφτης προβάλει ψηφιακά αυτά που βλέπει η κάμερα οπισθοπορείας.

Στο δρόμο: Οδοστρωτήρας πολυτελείας

19.278 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2019)

Πέρα από το αρχοντικό πάτημα και την κορυφαία ποιότητα κύλισης, την οποία κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν μπορούν να αμβλύνουν, το νέο Evoque μας κέρδισε με τις εκπληκτικές εκτός δρόμου ικανότητες. Οι Bρετανοί της Land Rover μας εβαλαν μέσα στην ειδική διαδρομή της Κινέττας και από εκεί μέσα στο δάσος, όπου πατώντας σε τροχούς 20 ιντσών περάσαμε με άνεση και ευκολία, κακοτράχαλα, ποτάμια, νεροφαγώματα, ακόμη και τον ισθμό της Κορίνθους από την παλιά γέφυρα του τρένου με το Evoque να κυλάει ανάμεσα στις ράγες. Οδηγήσαμε την έκδοση βενζίνης με τα 250 άλογα, που μας έβγαλε ασπροπρόσωπους  τόσο στις εκτός δρόμου δοκιμασίες, όσο και στην απαιτητική διαδρομή του Αχλαδόκαμπου στην οποία οδηγήσαμε ως κατάβαση. Το πλαίσιο είναι υπεράνω κριτικής με σαφείς σπορτίφ προθέσεις, συγκρατημένη κλίση, κορυφαία πρόσφυση και εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα. Υποστροφή είδαμε μόνο σε κλειστές στροφές και έχοντας εφαρμόσει μεγάλη γωνία στο τιμόνι. Το τιμόνι είναι αισθητά βελτιωμένο, όντας ακριβές και άμεσο, ωστόσο όπως και το κιβώτιο δεν έδειξαν να έχουν έχει την σπορ διάθεση του πλαισίου. Ουσιαστικά το μόνο που μας έλλειψε ήταν το κουμπί για πιο σπορ σετάρισμα των δύο αυτών στοιχείων (οι diesel εκδόσεις των 240 ίππων, που ήταν διαθέσιμες, το πρόσφεραν).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto