Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο κομμάτι της τεχνολογίας και όχι στο σχεδιαστικό μέρος.

Στο diesel, με τον κινητήρα των 2,2 λίτρων των 190 ίππων οι τιμές ξεκινούν από τις 48.000 ευρώ στην έκδοση Βusiness .

Η ανανεωμένη Stelvio τιμάται στην χώρα μας από 57.000 ευρώ.

Oι τιμές των ανανεωμένων Αlfa Romeo Giulia & Stelvio

24.777 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2020)

Σε βενζίνη και diesel αλλά και σε έκδοση Veloce διατίθενται στην χώρα μας οι ανανεωμένες Αlfa Romeo Giulia & Stelvio. Μάθετε αναλυτικά τις τιμές τους.

H Αlfa Romeo προχώρησε πριν από λίγο καιρό στην ανανέωση των Giulia και Stelvio και πλέον, η ελληνική αντιπροσωπεία είναι σε θέση να ανακοινώσει πως τα δύο αυτά μοντέλα πάτησαν τους τροχούς τους στην Ελλάδα, κάνοντας γνωστές παράλληλα τις τιμές τους.

Ξεκινώντας από το σπορ σεντάν, η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από τις 43.500 ευρώ με το 2λιτρο μοτέρ των 200 ίππων, με το κόστος κτήσης να ανεβαίνει ακόμα και στις 49.000 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Sprint. Στο diesel, με τον κινητήρα των 2,2 λίτρων των 190 ίππων οι τιμές ξεκινούν από τις 48.000 ευρώ στην έκδοση Βusiness  και από 50.500 ευρώ στην έκδοση Sprint. Όσον αφορά τις εκδόσεις Veloce, οι βενζινοκίνητες Giulia των 280 ίππων ξεκινούν από τις  53.500 ευρώ ενώ η πετρελαιοκίνητη με τα 210 άλογα έχει τιμή από 57.500 ευρώ.

Η ανανεωμένη Stelvio τιμάται στην χώρα μας από 57.000 ευρώ με το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης των 200 ίππων στην έκδοση Business και από 60.000 στην Sprint. Στο diesel, στα εξοπλιστικά επίπεδα Business και Sprint, οι τιμές ξεκινούν από 59.000 και 62.000 αντίστοιχα. Η βενζινοκίνητη Veloce τιμάται από 69.000 ευρώ ενώ η πετρελαιοκίνητη από 67.000 ευρώ.

Και στα δύο μοντέλα οι εκδόσεις εξοπλίζονται με το αυτόματο κιβώτιο της φίρμας ενώ στην Stelvio, όλες οι εκδόσεις που διατίθενται περιλαμβάνουν το σύστημα τετρακίνησης στον στάνταρ εξοπλισμό.



Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο κομμάτι της τεχνολογίας και όχι στο σχεδιαστικό μέρος. Εκεί τόσο η Stelvio όσο και η Giulia στην έκδοση sport έχουν τη δυνατότητα να λάβουν το κιτ Dark Miron που προσθέτει μαύρα προστατευτικά στα φτερά, πλαϊνά μαρσπιέ και σκούρα χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος. Διαθέσιμο είναι επίσης ένα νέο πακέτο που προσθέτει χαρακτηριστικά από ίνες άνθρακα, ενώ στο σύνολο της γκάμας των εκδόσεων περιλαμβάνονται και τρία νέα χρώματα (Anodized Blue, το Lunare White και το Verde Visconti).
 
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες. Ίσως η πιο σημαντική διαφορά είναι η νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη μέσω της δυνατότητας drag and drop. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με  νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.
 
Συμπληρώνοντας το πλήθος των εσωτερικών αναβαθμίσεων θα βρούμε πολλά αυτόνομα συστήματα οδήγησης δεύτερου επιπέδου όπως τα: Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Active Cruise Control, Traffic Sign Recognition και Intelligent Speed Control, Traffic Jam Assist και Highway Assist και iDriver Attention Assist.
 

Toyota
test center