Ο πισωκίνητος κορεάτης «φονέας των γιγάντων», εκτός από τους Γερμανούς, τα βάζει και με την Ιταλίδα καλλονή!

Πισωκούνα αλλά όχι γερμανική: Giulia ή Stinger;

Διαβάστηκε από 7044 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2018
 

Όταν μπορείς να διαλέξεις πισωκίνητη μπερλίνα που δεν είναι γερμανική, τι ψηφίζεις; Ιταλία ή Κορέα;

Σε ποιόν δεν άρεσε που η Kia έφερε μία πισωκίνητη μπερλίνα να ταράξει τα νερά του γερμανικού κατεστημένου και να βγει απέναντί τους ως «φονέας γιγάντων»; Τι γίνεται όμως όταν μαζί με τους Γερμανούς, η Kia τα βάζει και με τους Ιταλούς; Μήπως τελειώνουν εδώ τα χαμόγελα;

Βλέπεις τα γερμανικά premium μοντέλα είναι τα μοντέλα που μάθαμε να αγαπάμε και να μισούμε την ίδια στιγμή και για τους ίδιους λόγους. Γιατί είναι καλά. Πολύ καλά. Ότι και να πεις για την τιμή τους, ότι και να πεις για την εικόνα τους, μία Σειρά 3 αποτελεί πάντα το μέτρο σύγκρισης μιας σπορ μπερλίνας, και μία C-Class το μέτρο σύγκρισης ενός μεσαίου executive μοντέλου.

Όταν λοιπόν στο χορό των πισωκίνητων μπαίνει νέο αίμα, τότε όλοι χαίρονται, εκτός ίσως από την BMW και την Mercedes, ειδικά επειδή είναι πολύ σπάνιο να βλέπουμε νέα πισωκινήτα μοντέλα. Σαφώς υπάρχει η Lexus αλλά είναι μάλλον πιο ειδική, ενώ η Jaguar με την XE είναι μάλλον εκτός ελληνικής αγοράς.

Έτσι οι δύο είσοδοι στις πισωκίνητες μπερλίνες από την Alfa Romeo και την Kia ήταν πολύ ευπρόσδεκτες. Η πρώτη ήταν πολυαναμενόμενη και ήρθε με μεγάλη ανακούφιση στο πρόσωπο της Giulia, και η δεύτερη ήταν μάλλον αναπάντεχη αλλά και ιδιαίτερα δημοφιλής με το ικανότατο Stinger.
Τα δύο μοντέλα ξεχώρισαν αμέσως για το γεγονός ότι δεν χαρίζουν τίποτα στους Γερμανούς, και ειδικά το Stinger, χωρίς καμία όρεξη για φλερτ με την premium κατηγορία, κέρδισε τις εντυπώσεις. Όταν όμως η Kia χτυπάει την πόρτα της Alfa Romeo, τότε τι λέμε;

Βλέπεις το Stinger, απαλλαγμένο από κάθε είδους «δήθεν» και «καθωσπρέπει» δεν έχει να αποδείξει τίποτε άλλο εκτός από αυτό που είναι: μία πολύ καλή πισωκίνητη μπερλίνα. Η Giulia από την άλλη έχει ένα βαρύ όνομα να σηκώσει και μία παλιά μάχη (με τους Γερμανούς) να κερδίσει. Το Stinger δεν το πειράζει να έρθει δεύτερο πίσω από την 3άρα, την Giulia όμως ναι. Οπότε και τα δύο μοντέλα έχουν κάνει διαφορετικές προσπάθειες και έχουν κερδίσει το καθένα σε διαφορετικούς τομείς.

Στα χαρτιά μοιάζουν πολύ. Δίλιτρα τούρμπο, με αυτόματα κιβώτια, πίσω κίνηση (φυσικά), το Stinger λίγο πιο γρήγορο σε όλα, η Giulia λίγο πιο οικονομική (κατανάλωση και ρύπους), και δυστυχώς και τα δύο αυτοκίνητα εκτός ελληνικής φορολογικής πραγματικότητας λόγω κυβισμού.

Εσείς όμως τι θα διαλέγατε; Τον κορεάτη φονέα γιγάντων ή την ιταλίδα καλλονή; Όταν μπορείς να διαλέξεις πισωκίνητη μπερλίνα που δεν είναι γερμανική, πως διαλέγεις; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »