Ο πισωκίνητος κορεάτης «φονέας των γιγάντων», εκτός από τους Γερμανούς, τα βάζει και με την Ιταλίδα καλλονή!

Πισωκούνα αλλά όχι γερμανική: Giulia ή Stinger;

Διαβάστηκε από 6449 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2018
 

Όταν μπορείς να διαλέξεις πισωκίνητη μπερλίνα που δεν είναι γερμανική, τι ψηφίζεις; Ιταλία ή Κορέα;

Σε ποιόν δεν άρεσε που η Kia έφερε μία πισωκίνητη μπερλίνα να ταράξει τα νερά του γερμανικού κατεστημένου και να βγει απέναντί τους ως «φονέας γιγάντων»; Τι γίνεται όμως όταν μαζί με τους Γερμανούς, η Kia τα βάζει και με τους Ιταλούς; Μήπως τελειώνουν εδώ τα χαμόγελα;

Βλέπεις τα γερμανικά premium μοντέλα είναι τα μοντέλα που μάθαμε να αγαπάμε και να μισούμε την ίδια στιγμή και για τους ίδιους λόγους. Γιατί είναι καλά. Πολύ καλά. Ότι και να πεις για την τιμή τους, ότι και να πεις για την εικόνα τους, μία Σειρά 3 αποτελεί πάντα το μέτρο σύγκρισης μιας σπορ μπερλίνας, και μία C-Class το μέτρο σύγκρισης ενός μεσαίου executive μοντέλου.

Όταν λοιπόν στο χορό των πισωκίνητων μπαίνει νέο αίμα, τότε όλοι χαίρονται, εκτός ίσως από την BMW και την Mercedes, ειδικά επειδή είναι πολύ σπάνιο να βλέπουμε νέα πισωκινήτα μοντέλα. Σαφώς υπάρχει η Lexus αλλά είναι μάλλον πιο ειδική, ενώ η Jaguar με την XE είναι μάλλον εκτός ελληνικής αγοράς.

Έτσι οι δύο είσοδοι στις πισωκίνητες μπερλίνες από την Alfa Romeo και την Kia ήταν πολύ ευπρόσδεκτες. Η πρώτη ήταν πολυαναμενόμενη και ήρθε με μεγάλη ανακούφιση στο πρόσωπο της Giulia, και η δεύτερη ήταν μάλλον αναπάντεχη αλλά και ιδιαίτερα δημοφιλής με το ικανότατο Stinger.
Τα δύο μοντέλα ξεχώρισαν αμέσως για το γεγονός ότι δεν χαρίζουν τίποτα στους Γερμανούς, και ειδικά το Stinger, χωρίς καμία όρεξη για φλερτ με την premium κατηγορία, κέρδισε τις εντυπώσεις. Όταν όμως η Kia χτυπάει την πόρτα της Alfa Romeo, τότε τι λέμε;

Βλέπεις το Stinger, απαλλαγμένο από κάθε είδους «δήθεν» και «καθωσπρέπει» δεν έχει να αποδείξει τίποτε άλλο εκτός από αυτό που είναι: μία πολύ καλή πισωκίνητη μπερλίνα. Η Giulia από την άλλη έχει ένα βαρύ όνομα να σηκώσει και μία παλιά μάχη (με τους Γερμανούς) να κερδίσει. Το Stinger δεν το πειράζει να έρθει δεύτερο πίσω από την 3άρα, την Giulia όμως ναι. Οπότε και τα δύο μοντέλα έχουν κάνει διαφορετικές προσπάθειες και έχουν κερδίσει το καθένα σε διαφορετικούς τομείς.

Στα χαρτιά μοιάζουν πολύ. Δίλιτρα τούρμπο, με αυτόματα κιβώτια, πίσω κίνηση (φυσικά), το Stinger λίγο πιο γρήγορο σε όλα, η Giulia λίγο πιο οικονομική (κατανάλωση και ρύπους), και δυστυχώς και τα δύο αυτοκίνητα εκτός ελληνικής φορολογικής πραγματικότητας λόγω κυβισμού.

Εσείς όμως τι θα διαλέγατε; Τον κορεάτη φονέα γιγάντων ή την ιταλίδα καλλονή; Όταν μπορείς να διαλέξεις πισωκίνητη μπερλίνα που δεν είναι γερμανική, πως διαλέγεις; Τι λέτε;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • PERI

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΓΕΝΙΚΟΤΡΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ. ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΤΗ GULIA H TO STINGER. EIMAI ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤHN ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΠΙΟΥ CEED H ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΤΟ PICANTO...

      8
  • Αναστάσιος

    Θεωρητικό το ερώτημά σας δυστυχώς. Όπως πολύ σωστά τα λέτε: "Στα χαρτιά μοιάζουν πολύ. Δίλιτρα τούρμπο, με αυτόματα κιβώτια, πίσω κίνηση (φυσικά), το Stinger λίγο πιο γρήγορο σε όλα, η Giulia λίγο πιο οικονομική (κατανάλωση και ρύπους), και δυστυχώς και τα δύο αυτοκίνητα εκτός ελληνικής φορολογικής πραγματικότητας λόγω κυβισμού."

      5
  • Κινητήριος

    ....κύριοι, μικρό το ενδιαφέρον, καθότι ακριβούτσικα και 2λιτρα. Με την ίδια λογική (περίπου) GenesisG90 ή Lexus LS? ....λέμε τώρα!

      2
  • ggab

    Φυσικά τον κορεάτη......δεν σπάει,δεν χαλάει και πάει όσο αντέχει ο οδηγός να βρει τα όρια του!Πρόσφατα είδα βίντεο όπου παίζει στα ίσα πόρσε και να ρίχνει ξύλο σε Μ.