Τονισμένη απόσταση από το έδαφος έχει το XC40 με την ελάχιστη τιμή της να είναι στα 214 χλστ.

Στη βασική έκδοση το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6τάχυτο και η μετάδοση 4Χ2.

Στα 460 λτ. ο χώρος αποσκευών, που έχει κανονικό σχήμα, αλλά υψηλό κατώφλι.

Προσεγμένη σε ποιότητα η καμπίνα του XC40 με πλούσιο εξοπλισμό και φυσικά τη γνωστή φροντίδα της Volvo σε συστήματα ασφάλειας.

XC40 - Το νεανικό

Διαβάστηκε από 95669 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2019
 

Ένα Volvo για τους νέους, για τη γενιά του Facebook, για ένα κοινό από 25 έως 35 ετών. Αυτό σου βγάζει ως αίσθηση το Volvo XC40, που είναι το νεότερο και το μικρότερο μέλος της σειράς XC. Σχεδιαστικά, η Volvo  δεν έφερε αυτούσιο το μοτίβο των πιο μεγάλων μοντέλων επιλέγοντας να διατηρηθεί ο επιβλητικός χαρακτήρας της φίρμας, αλλά διανθισμένος με νεανικές παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες, όπως η διαμόρφωση της τρίτης κολώνας, τα πίσω φώτα και το σύνολο εμπρός φώτων-μάσκας-καπό. Πάντως το τελικό αποτέλεσμα, παρά τις αποστάσεις που κρατάει έναντι π.χ. του XC60 ή του XC90, δεν είναι και τόσο ανάλαφρο οπτικά: δείχνει αρκετά ογκώδες, ψηλό και γεμίζει το δρόμο με την παρουσία του. 

Το XC40 πατάει στην CMA πλατφόρμα, που θα αποτελέσει τη βάση και για τα επόμενα compact Volvo και η οποία μπορεί να μην είναι η ελαφρύτερη του κόσμου, έχει όμως μεγάλο μεταξόνιο εξασφαλίζοντας έτσι μια ευρύχωρη καμπίνα. Παρότι 26 εκατ. μικρότερο σε μήκος από το XC60, η καμπίνα του XC40 κάθε άλλο παρά στριμόχωρη είναι φιλοξενώντας επαρκώς ακόμη και 5 ενήλικες. Ο δε χώρος αποσκευών είναι στα 460 λτ. με το κατώφλι φόρτωσης ωστόσο να είναι ψηλό, κάτι που δεν θα βολέψει τους μεγάλους σε ηλικία. Όμορφο είναι το ταμπλό, πιο λιτό από τα μεγάλα μοντέλα, ωστόσο βασίζεται κι αυτό πολύ στη μεγάλη κατακόρυφη αλά tablet οθόνη αφής, από την οποία ελέγχονται τα πάντα: κλιματισμός, ήχος, τηλέφωνα, ρυθμίσεις, ψυχαγωγία κλπ. Μην περιμένετε στάνταρ διζωνικό κλιματισμό στη βασική έκδοση. 

Ο νεανικός χαρακτήρας του XC40 είναι έκδηλος και στην ποικιλία εκδόσεων με την οποία είναι διαθέσιμο, αλλά και το εύρος τιμών. Η βασική έκδοση βενζίνης T3 με 1,5 λτ. κινητήρα 156 ίππων είναι διαθέσιμη από 30.712,80 ευρώ και μετάδοση 4Χ2 με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 2λιτρη Τ4 έκδοση των 190 ίππων και αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμη τόσο σε 4Χ2, όσο και σε 4Χ4 από 36,824,80 και 42,724,80 ευρώ αντίστοιχα. Η κορυφαία 2λιτρη έκδοση βενζίνης T5 έρχεται με 247 άλογα, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο από 50.342,40 ευρώ. Ως diesel υπάρχει 2λιτρος κινητήρας, ο οποίος στην έκδοση D3 αποδίδει 150 άλογα με επιλογή για 4Χ2, 4Χ4, χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και ξεκινάει από 35.193,60 ευρώ. Η D4 έκδοση με στάνταρ 4Χ4 και αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από 49.511,20 ευρώ.

Η συμβουλή μας
Αν κάποιος δεν κάνει πάνω από 10.000 χλμ. το χρόνο, τότε η έκδοση βενζίνης Τ3 είναι μια έξυπνη επιλογή με χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »