Στα 216 χλστ. είναι η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στο XC60. H υβριδική έκδοση κινεί τους πίσω τροχούς με ηλεκτροκινητήρα.

Κρυστάλλινος επιλογέας για την υβριδική έκδοση του XC60, που είναι και η μόνη που έχουμε δοκιμάσει.

Με γεμάτες τις μπαταρίες, το υβριδικό XC60 μπορεί να κάνει και ως 35 χλμ. με μηδενική κατανάλωση και ανάλογες εκπομπές ρύπων.

Σχεδιαστικά το ταμπλό είναι παρόμοιο με αυτό των άλλων σύγχρονων XC, αλλά ποιοτικά είναι ανώτερο του XC40 και πιο εξοπλισμένο.

XC60 - Το πολυτάλαντο

Διαβάστηκε από 95495 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2019
 

Το XC60 από πλευρά μεγέθους τοποθετείται ακριβώς στη μέση της υπάρχουσας SUV γκάμας της Volvo έχοντας μήκος που πλησιάζει τα 4,7 μέτρα. Εξωτερικά δείχνει ιδιαίτερα κομψό και επιβλητικό όντας κοντά στο οικογενειακό look, που λάνσαρε η 2η γενιά του μεγάλου XC90, πίσω στο 2014. Με το XC90 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα SPA (Scalable Product Architecture), κάτι το οποίο σημαίνει πως μπορεί να υποστηρίζει υβριδική τεχνολογία, αερανάρτηση και ημιαυτόνομη οδήγηση.

Το μακρύ μεταξόνιο των 2.865 χλστ. (+163 χλστ. σε σχέση με το XC40) συμβάλει στην προσφορά άπλετων χώρων για επιβάτες, αλλά και για αποσκευές. Το πορτ μπαγκάζ μάλιστα είναι στα 505 λτ. (468 λτ. στην υβριδική έκδοση λόγω των μπαταριών).

Το εσωτερικό είναι εμφανώς πιο πολυτελές και πιο πλούσια εξοπλισμένο με τον διζωνικό κλιματισμό να είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση. Το ταμπλό είναι όμορφο και βασίζεται και αυτό στη μεγάλη κατακόρυφη αλά tablet οθόνη αφής, από την οποία ελέγχονται τα πάντα.

Δεν υπάρχει επιλογή και όλες οι εκδόσεις κινητήρα συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο. Όλα τα μηχανικά σύνολα είναι 2λιτρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε φορολογικά βάρη αγοράς και χρήσης.

Χάρη στην πνευματική ανάρτηση, το XC60 δίνει έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης, ενώ το κατώφλι χαμηλώνει για ευκολότερη φόρτωση. Η plug in υβριδική έκδοση είναι η πιο high-tech της γκάμας και  όντας πλήρως φορτισμένη μπορεί να επιτύχει  ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις ή και μηδενική για περίπου 35 χλμ..

Η βασική έκδοση βενζίνης T5 έχει 250 άλογα και είναι διαθέσιμη από 54.151.20 ευρώ, ενώ η Τ6 των 310 ίππων από 56.635,20 ευρώ. Για την plug in υβριδική των 392 ίππων οι τιμές ξεκινούν από  63.336 ευρώ. Για την βασική D4 diesel έκδοση των 190 ίππων η τιμή είναι 54.566,40 ευρώ, ενώ για την D5 των 235 ίππων υπολογίστε τιμή από 57.164,80 ευρώ. 

Η συμβουλή μας
Η υβριδική έκδοση T8 συνδυάζει δύναμη, τετρακίνηση, οικονομία και high-tech χαρακτήρα με λογική διαφορά τιμής από τις συμβατικές βενζίνης και diesel.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Στην Ελλάδα η ΒMW X1 facelift (+τιμές)

Nissan & EDF Group μαζί για την ηλεκτροκίνηση

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »