Στα 216 χλστ. είναι η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στο XC60. H υβριδική έκδοση κινεί τους πίσω τροχούς με ηλεκτροκινητήρα.

Κρυστάλλινος επιλογέας για την υβριδική έκδοση του XC60, που είναι και η μόνη που έχουμε δοκιμάσει.

Με γεμάτες τις μπαταρίες, το υβριδικό XC60 μπορεί να κάνει και ως 35 χλμ. με μηδενική κατανάλωση και ανάλογες εκπομπές ρύπων.

Σχεδιαστικά το ταμπλό είναι παρόμοιο με αυτό των άλλων σύγχρονων XC, αλλά ποιοτικά είναι ανώτερο του XC40 και πιο εξοπλισμένο.

XC60 - Το πολυτάλαντο

Διαβάστηκε από 94832 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2019
 

Το XC60 από πλευρά μεγέθους τοποθετείται ακριβώς στη μέση της υπάρχουσας SUV γκάμας της Volvo έχοντας μήκος που πλησιάζει τα 4,7 μέτρα. Εξωτερικά δείχνει ιδιαίτερα κομψό και επιβλητικό όντας κοντά στο οικογενειακό look, που λάνσαρε η 2η γενιά του μεγάλου XC90, πίσω στο 2014. Με το XC90 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα SPA (Scalable Product Architecture), κάτι το οποίο σημαίνει πως μπορεί να υποστηρίζει υβριδική τεχνολογία, αερανάρτηση και ημιαυτόνομη οδήγηση.

Το μακρύ μεταξόνιο των 2.865 χλστ. (+163 χλστ. σε σχέση με το XC40) συμβάλει στην προσφορά άπλετων χώρων για επιβάτες, αλλά και για αποσκευές. Το πορτ μπαγκάζ μάλιστα είναι στα 505 λτ. (468 λτ. στην υβριδική έκδοση λόγω των μπαταριών).

Το εσωτερικό είναι εμφανώς πιο πολυτελές και πιο πλούσια εξοπλισμένο με τον διζωνικό κλιματισμό να είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση. Το ταμπλό είναι όμορφο και βασίζεται και αυτό στη μεγάλη κατακόρυφη αλά tablet οθόνη αφής, από την οποία ελέγχονται τα πάντα.

Δεν υπάρχει επιλογή και όλες οι εκδόσεις κινητήρα συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο. Όλα τα μηχανικά σύνολα είναι 2λιτρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε φορολογικά βάρη αγοράς και χρήσης.

Χάρη στην πνευματική ανάρτηση, το XC60 δίνει έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης, ενώ το κατώφλι χαμηλώνει για ευκολότερη φόρτωση. Η plug in υβριδική έκδοση είναι η πιο high-tech της γκάμας και  όντας πλήρως φορτισμένη μπορεί να επιτύχει  ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις ή και μηδενική για περίπου 35 χλμ..

Η βασική έκδοση βενζίνης T5 έχει 250 άλογα και είναι διαθέσιμη από 54.151.20 ευρώ, ενώ η Τ6 των 310 ίππων από 56.635,20 ευρώ. Για την plug in υβριδική των 392 ίππων οι τιμές ξεκινούν από  63.336 ευρώ. Για την βασική D4 diesel έκδοση των 190 ίππων η τιμή είναι 54.566,40 ευρώ, ενώ για την D5 των 235 ίππων υπολογίστε τιμή από 57.164,80 ευρώ. 

Η συμβουλή μας
Η υβριδική έκδοση T8 συνδυάζει δύναμη, τετρακίνηση, οικονομία και high-tech χαρακτήρα με λογική διαφορά τιμής από τις συμβατικές βενζίνης και diesel.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 1

Οι ανανεωμένες 718 Boxster & Cayman; (+vid)

Mazda 3: «Quo vadis» με 2λιτρο και 122 άλογα;

Ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της Volvo

Bαριά «ντυμένη» η νέα Mercedes C-Class (+vid)

H «προφητική» ανάρτηση τώρα και στο Αudi A8

Η AC Schnitzer ομόρφυνε την BMW i3s

Αβέβαιο το μέλλον της Mercedes X-Class

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Πρώτη στα premium η Mercedes

Παράδοση της Mercedes A-Class στον μεγάλο νικητή

Xωρίς διάδοχο η BMW i3;

H Giulia Q των 680 PS

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »