Ικανός αποδεικνύεται ο 2λιτρος κινητήρας του ομίλου και στην Macan.

Ο 4κύλινδρος κινητήρας έχει δεχθεί την φροντίδα των μηχανικών της Porsche προκειμένου να εστιάσει στον σπορ χαρακτήρα που επιθυμεί να προσδώσει η φίρμα.

Το κιβώτιο PDK είναι εξαιρετικό προσφέροντας γρήγορες εναλλαγές και πλήρως χειροκίνητη λειτουργία. Είναι από τα ελάχιστα κιβώτια τέτοιου τύπου που πραγματικά βοηθούν στην γρήγορη οδήγηση.

Ο κινητήρας μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, ωστόσο στην πράξη μόνο συμβιβασμούς δεν απαιτεί.

Οι κάτω διακόπτες στην κεντρική κονσόλα αφορούν στα συστήματα οδήγησης της Macan.

Μπορεί οι διακόπτες να είναι πολλοί, αλλά ο οδηγός τους συνηθίζει γρήγορα.

Κινητήρας: Bασική μεν…Porsche δε!

54.629 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2018)

Ο κινητήρας της Macan είναι ο δίλιτρος (TSI ή ΤFSI όπως θέλετε) του ομίλου VW ο οποίος συναντάται σε πολλά μοντέλα του γκρουπ και είναι γνωστός για την δύναμή του και τις καλές επιδόσεις που προσφέρει παντού, αλλά και για την αυξημένη κατανάλωση που παρουσιάζει σε συνθήκες πίεσης. Ο 4κύλινδρος αυτός κινητήρας έχει δεχθεί βέβαια την φροντίδα των μηχανικών της Porsche προκειμένου να εστιάσει στον σπορ χαρακτήρα που επιθυμεί να προσδώσει η φίρμα και στην βασική αυτή έκδοση. «Σηκώνει» πάνω από 2 bar πίεσης turbo, διαθέτει άμεσο ψεκασμό βενζίνης, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και βύθισμα εκκεντροφόρων (VarioCam Plus) ενώ ελέγχει τμηματικά και το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής.

Ο κινητήρας αυτός μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του δεδομένου ότι έχουμε δει πολύ ισχυρότερα μοτέρ από την Porsche, ωστόσο στην πράξη μόνο συμβιβασμούς δεν απαιτεί, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και διακρινόμενος για την μεστή και γεμάτη λειτουργία του σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ο ήχος του στην ρύθμιση Sport του συστήματος παραμετροποίησης έχει σπορ χροιά και ειδικά στις αλλαγές κοντά στον κόφτη. Με 6,7 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα (6,5 δλ. με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono Package που δεν είχε η «δικιά» μας και ενσωματώνει και launch control) τίποτα δεν μαρτυρά μια entry level πρόταση και στην πράξη.

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche Doppelkupplung (PDK) είναι και πάλι το αποκλειστικό κιβώτιο που συνοδεύει και αυτή την έκδοση της Macan και διαθέτει 7 σχέσεις, ενώ εντυπωσιάζει σε κάθε επιλογή αυτού και σε κάθε θέση του συστήματος παραμετροποίησης Sport Button (επεμβαίνει σε κινητήρα – κιβώτιο και ανάρτηση) με την αμεσότητά του και την γενικότερη λειτουργία του. Το καλύτερο είναι ότι επιτρέπει κατεβάσματα σε ψηλές στροφές του κινητήρα και προσφέρει πλήρως χειροκίνητη λειτουργία. Πάντως θα θέλαμε μεγαλύτερα και σταθερά paddles πίσω από το τιμόνι.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto