Με το νέο Peugeot 5008 η Peugeot επιχειρεί να μπει σε premium μονοπάτια. Ως εφόδια διαθέτει τη μοντέρνα σχεδίαση, την καλή ποιότητα και τις προηγμένες τεχνολογίες

Zoom σε λεπτομέρειες του εξωτερικού του νέου Peugeot 5008.

Zoom σε λεπτομέρειες του εξωτερικού του νέου Peugeot 5008.

Premium Παρουσίαση: Νέο Peugeot 5008

Διαβάστηκε από 13722 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2017

Ακολουθώντας τη λογική του αυτοκινήτου της χρονιάς, του Peugeot 3008, το νέο 5008 διαθέτει πολυχρηστικά χαρακτηριστικά, αλλά και ένα ξεκάθαρα SUV «ύφος», το οποίο συνδυάζεται με χώρους για επτά επιβάτες, προηγμένη τεχνολογία και premium ποιότητα.

 
Το νέο Peugeot 5008 μόνο ονομαστικά μοιάζει με τον προκάτοχό του, αφού πλέον μιλάμε για ένα καθαρόαιμο SUV/Crossover, συγκριτικά με το μέχρι πρότινος υπερυψωμένο MPV αμάξωμά του. Η δεύτερη γενιά του, λοιπόν, διαθέτει μια πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση από το προηγούμενο μοντέλο, λανσάρει νέες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, που έχει εξελίξει η Peugeot, ενώ παράλληλα προσφέρει άνετη μετακίνηση για 7 επιβάτες.

Πιο αναλυτικά, το γαλλικό SUV βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 modular του ομίλου PSA, η οποία, όπως ακριβώς και στο Peugeot 3008 συνέβαλε στην εξοικονόμηση βάρους. Σε ό,τι αφορά στην σχεδίασή του, το μοντέλο αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις μιας και πλέον είναι κατά 165 χλστ. μακρύτερο από την προηγούμενη γενιά (σ.σ. 190 χλστ. μακρύτερο από το 3008), φτάνοντας σχεδόν τα 4,7 μέτρα, φαρδύτερο κατά 110 χλστ. (2,23 μ.), ενώ οι επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων θα απολαμβάνουν 60 χλστ. περισσότερο χώρο στα γόνατά τους. 

Όσον αφορά την εμφάνισή του, η νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot είναι παρούσα και εδώ με τη μεγάλη μάσκα να δεσπόζει ψηλά στο εμπρόσθιο μέρος και το μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος αντίστοιχα, που ενσωματώνει στα άκρα του τους προβολείς ομίχλης. Πολύ μοντέρνα είναι επίσης, τα εμπρόσθια φωτιστικά, που παραπέμπουν σε αυτά του Peugeot 3008.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Το να ευχεται kapoios να γινουν αλλες σοβαρες αυτοκινητοβιομηχανιες σαν τις γερμανικες, δεν ειναι ευχη αλλα καταρα και σιγουρα δουλευει σε γερμανικη εταιρεια!

      13
  • Ακης

    Η γαλλικη μαρκα προσπαθει να γινει γερμανικη...αντιγραφοντας τα θετικα και διατηρωντας τη γαλλικη σχεδιαση...vive la france!

      10
  • DNA

    Περί τιμής κάποια πληροφορία ; Εκτιμώ η βασική έκδοση τουλάχιστον 2.000 ευρώ πάνω απο τη βασική του 3008...

      2
  • Simple

    Makari na ftiaksoun kai oi galloi poiotika autokinhta opws oi germanoi. To (germaniko) monopwleio sthn texnologia, asfaleia, aksiopistia, poiothta kai ais8hsh poluteleias den einai kalo gia ton katanalwth. Prepei na uparxei antagwnismos.