Η άνεση είναι πολύ υψηλού επιπέδου και αποτελεί τη βάση της οδηγικής εμπειρίας μιας B-Class. Προφανώς είναι πιο απολαυστική σε μεγάλες αποστάσεις.

Δεν της λείπει δυναμισμός της B-Class απλώς δεν είναι τόσο ακονισμένη η αίσθηση που δίνει. Δε γέρνει πάντως και μπορεί να μεταφέρει αρκετή ταχύτητα μέσα στη στροφή.

Στο δρόμο: Ταξιδιάρα ψυχή χωρίς να γίνεται πλαδαρή

Διαβάστηκε από 22343 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2019
 

Συχνά πυκνά θα πιάσεις τον εαυτό σου να δοκιμάζει να χαμηλώσει τη θέση οδήγησης όσο κινείσαι με την B-Class. Σε όλες τις ρυθμίσεις, (και) αυτή η Mercedes, είναι εξαιρετική, απλώς το κάθισμα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένο. Δέκα πόντους σχεδόν πάνω από την A-Class λέει η εταιρεία, γεγονός που δικαιολογεί την αναζήτηση για μια πιο low ρύθμιση. Της πάει όμως. Μαζί με το μεγάλο και «βαθύ» παρμπρίζ σε βάζει σε μια τουριστική διάθεση. 

Η άνεση έχει εμφανώς τον πρώτο λόγο στο ρεπερτόριο της B-Class. Η κύλιση είναι σούπερ ήσυχη, οι λακκούβες σπάνια ενοχλούν σα δόνηση και ακόμα σπανιότερα ηχητικά. Μέχρι και τον περιορισμό του ήχου που κάνει το ελαστικό στη βρεγμένη άσφαλτο έχουν ψάξει οι Γερμανοί να μειώσουν και επειδή ο καιρός τις ημέρες της δοκιμής δημιούργησε τέτοιες συνθήκες, μας έβαλε στη διαδικασία να στήσουμε αυτί στον αυτοκινητόδρομο. Σοφή επιλογή σίγουρα και τα ελαστικά 205/55 σε ζάντα 17 ιντσών. Και ο θόλος γεμίζει ωραία και η ανοχή στη λακκούβα ενισχύεται. 

Από πλευράς χειριστηρίων, όλα κινούνται λίγο αργά. Το τιμόνι δεν στερείται αίσθησης, αλλά είναι πιο ράθυμο από ότι π.χ. στην A-Class και απαιτεί λίγο μεγαλύτερες κινήσεις για να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα. Σε σβέλτο ρυθμό αυτό μεταφράζεται σε σχετικά αργές εντολές στην είσοδο της στροφής και μια τάση για υποστροφή, η οποία πάντως δεν έχει συνέχεια διότι δεν είναι αντίδραση του πλαισίου. Το κράτημα πάντως είναι εξαιρετικό και το πίσω μέρος σταθερό αλλά όχι ξερό. Η B-Class δε θα πει όχι σε ένα γρήγορο ρυθμό. Τη νιώθεις αρκετά ελαφριά και σίγουρα ομοιογενή, χωρίς εκπλήξεις ή σπασμωδικές κινήσεις στις αποκρίσεις της. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ESP παραμένει ψύχραιμο ακόμα και σε καταστάσεις αυξημένης πίεσης. Βασικός υπεύθυνος και εδώ η ανάρτηση: δεν αφήνει τις κλίσεις να πάρουν... «πολυχρηστικές» διαστάσεις όπως θα γινόταν παλιότερα και δίνει αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Δυνατά και αρμονικά στην επέμβασή τους είναι τα φρένα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η AC Schnitzer ομόρφυνε την BMW i3s

Αβέβαιο το μέλλον της Mercedes X-Class

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Πρώτη στα premium η Mercedes

Παράδοση της Mercedes A-Class στον μεγάλο νικητή

Xωρίς διάδοχο η BMW i3;

H Giulia Q των 680 PS

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Νέο Audi A1 Sportback

Εvent Awards 2019: Διπλή διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς

Παραλληλη δοκιμή: Ford Fiesta ST & Mazda MX-5 RF

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

To Ηοnda CR-V facelift;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »