Η άνεση είναι πολύ υψηλού επιπέδου και αποτελεί τη βάση της οδηγικής εμπειρίας μιας B-Class. Προφανώς είναι πιο απολαυστική σε μεγάλες αποστάσεις.

Δεν της λείπει δυναμισμός της B-Class απλώς δεν είναι τόσο ακονισμένη η αίσθηση που δίνει. Δε γέρνει πάντως και μπορεί να μεταφέρει αρκετή ταχύτητα μέσα στη στροφή.

Στο δρόμο: Ταξιδιάρα ψυχή χωρίς να γίνεται πλαδαρή

Διαβάστηκε από 23574 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2019
 

Συχνά πυκνά θα πιάσεις τον εαυτό σου να δοκιμάζει να χαμηλώσει τη θέση οδήγησης όσο κινείσαι με την B-Class. Σε όλες τις ρυθμίσεις, (και) αυτή η Mercedes, είναι εξαιρετική, απλώς το κάθισμα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένο. Δέκα πόντους σχεδόν πάνω από την A-Class λέει η εταιρεία, γεγονός που δικαιολογεί την αναζήτηση για μια πιο low ρύθμιση. Της πάει όμως. Μαζί με το μεγάλο και «βαθύ» παρμπρίζ σε βάζει σε μια τουριστική διάθεση. 

Η άνεση έχει εμφανώς τον πρώτο λόγο στο ρεπερτόριο της B-Class. Η κύλιση είναι σούπερ ήσυχη, οι λακκούβες σπάνια ενοχλούν σα δόνηση και ακόμα σπανιότερα ηχητικά. Μέχρι και τον περιορισμό του ήχου που κάνει το ελαστικό στη βρεγμένη άσφαλτο έχουν ψάξει οι Γερμανοί να μειώσουν και επειδή ο καιρός τις ημέρες της δοκιμής δημιούργησε τέτοιες συνθήκες, μας έβαλε στη διαδικασία να στήσουμε αυτί στον αυτοκινητόδρομο. Σοφή επιλογή σίγουρα και τα ελαστικά 205/55 σε ζάντα 17 ιντσών. Και ο θόλος γεμίζει ωραία και η ανοχή στη λακκούβα ενισχύεται. 

Από πλευράς χειριστηρίων, όλα κινούνται λίγο αργά. Το τιμόνι δεν στερείται αίσθησης, αλλά είναι πιο ράθυμο από ότι π.χ. στην A-Class και απαιτεί λίγο μεγαλύτερες κινήσεις για να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα. Σε σβέλτο ρυθμό αυτό μεταφράζεται σε σχετικά αργές εντολές στην είσοδο της στροφής και μια τάση για υποστροφή, η οποία πάντως δεν έχει συνέχεια διότι δεν είναι αντίδραση του πλαισίου. Το κράτημα πάντως είναι εξαιρετικό και το πίσω μέρος σταθερό αλλά όχι ξερό. Η B-Class δε θα πει όχι σε ένα γρήγορο ρυθμό. Τη νιώθεις αρκετά ελαφριά και σίγουρα ομοιογενή, χωρίς εκπλήξεις ή σπασμωδικές κινήσεις στις αποκρίσεις της. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ESP παραμένει ψύχραιμο ακόμα και σε καταστάσεις αυξημένης πίεσης. Βασικός υπεύθυνος και εδώ η ανάρτηση: δεν αφήνει τις κλίσεις να πάρουν... «πολυχρηστικές» διαστάσεις όπως θα γινόταν παλιότερα και δίνει αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Δυνατά και αρμονικά στην επέμβασή τους είναι τα φρένα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

Στην Ελλάδα η ΒMW X1 facelift (+τιμές)

Nissan & EDF Group μαζί για την ηλεκτροκίνηση

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »