Καλύτερη είναι η εικόνα στο πίσω κάθισμα της A-Class, με μικρές βελτιώσεις προς κάθε πλευρά αλλά και αξιόλογο όφελος στο χώρο για τους ώμους.

Το κεντρικό τούνελ παραμένει αρκετά υψηλό.

Σε μπερδεύει το πορτ-μπαγκάζ το οποίο θεωρείς πολύ πιο μεγάλο σε σχέση με πριν. Η διαφορά όμως δεν είναι πολύ μεγάλη και προφανώς παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το νέο και μεγαλύτερο άνοιγμα που εξασφαλίζει πιο εύκολη φόρτωση.

Οι αεραγωγοί μοιάζουν με της E-Class αλλά μας άρεσε που έχουν μικρές αλλαγές και δείχνουν πιο νεανικοί σε στιλ. Η γραμμή ελέγχου του κλιματισμού είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένη και σε βολική θέση. Ίσως υπήρχε εδώ ένα μικρό περιθώριο βελτίωσης της υφής των πλαστικών στους σχεδόν αεροπορικού τύπου διακόπτες.

Χώροι: Μικρές βελτιώσεις, πιο αισθητά στο πλάτος πίσω

142.736 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2019)

Oύτε η απερχόμενη, ούτε η νέα γενιά της A-Class μπορούν να θεωρηθούν «θαύματα» ευρυχωρίας, ωστόσο το καινούριο αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο σε όλα τα κριτήρια που κάνουμε μετρήσεις εμείς. Ο χώρος για τα κεφάλια εμπρός πίσω είναι αυξημένος έστω και οριακά, το ίδιο και το πλάτος εμπρός, ωστόσο η βασική διαφοροποίηση αφορά το πλάτος πίσω όπου πλέον η A-Class παρέχει για τους ώμους σχεδόν τρεις πόντους περισσότερο χώρο. Μικροδιαφορές, πάντα με θετικό πρόσημο για τα χώρο για τα πόδια αλλά και για το πορτ-μπαγκάζ το οποίο από τα 341 λίτρα έχει φτάσει πλέον τα 360 λίτρα (για τις εκδόσεις βενζίνης ο ωφέλιμος όγκος ανακοινώνεται επιπλέον 10 λίτρα μεγαλύτερος, στα 370). Πέρα από τα νούμερα όμως, η αίσθηση στην καμπίνα της A-Class είναι καλύτερη διότι το νέο αμάξωμα φέρνει περισσότερο φως μέσα. Ταυτόχρονα, στο πίσω κάθισμα, η κλίση της πλάτης είναι τέτοια ώστε επιτρέπει στους εκεί επιβάτες να φτιάξουν μια πολύ άνετη θέση σώματος. Όσο για τη φόρτωση των αποσκευών επίσης δείχνει πιο εύκολη αφού έχει μεγαλώσει το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ (απόρροια του ανασχεδιασμού των φώτων αναφέρει η εταιρεία).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
NISSAN