Βελτιωμένος σε πολλά επιμέρους σημεία έδειξε ο κινητήρας των 1,5 λίτρων: είναι πιο πολιτισμένος και απλώνει τη δύναμή του σε ένα πιο πλατύ πεδίο του στροφόμερου.

    Kινητήρας: Με πολύ βελτιωμένα χαρακτηριστικά

    142.737 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2019)

    O ντίζελ κινητήρας της δοκιμής μας διατηρεί τον κυλινδρισμό των 1.461 κ.εκ. και την οχταβάλιδη κεφαλή του αλλά έχει δεχτεί αρκετές αναβαθμίσεις. Χρησιμοποιεί υγρό AdBlue για να καθαρίζει τα καυσαέρια, ενώ έχει υποστεί αλλαγές στην τουρμπίνα για καλύτερη απόκριση. Αυτό που είδαμε εμείς στην πράξη, είναι η  βελτίωση των λειτουργικών χαρακτηριστικών χωρίς βέβαια να εξαφανίζεται εντελώς ο θόρυβος. Ο οδηγός βλέπει ότι ο κινητήρας έχει πλέον πιο απλωμένο φάσμα επωφελούς λειτουργίας, δεν «σπάει» γρήγορα και μαζί με το επίσης αναβαθμισμένο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη, συνθέτει ένα δίδυμο πολύ ζωντανό και εύκολο στη χρήση. Από το σαζμάν (με χειριστήρια και στο τιμόνι ή με τον κλασικό λεβιέ πίσω από τη στεφάνη του βολάν) δε λείπουν κάποια μικροπαράπονα, κυρίως σχετικά με το ότι αργεί λίγο να εμπλέξει ταχύτητα απο τη θέση της νεκράς. H συνολική λειτουργία πάντως, χωρίς να είναι απόλυτα σπορ, δε λέει όχι και σε ένα πιο σβέλτο στιλ οδήγησης. Οι δε επιδόσεις είναι αρκετά βελτιωμένες έναντι προηγούμενων εφαρμογών της ίδιας συνταγής ενώ ταυτόχρονα η αύξηση στη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου είναι σχεδον αμελητέα (0,1λτ./100 χλμ./ώρα).

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    skoda