Σούπερ ποιότητα και αιχμηρή σχεδίαση στο εξαιρετικά υλοποιημένο εσωτερικό του νέου Audi A1.

Τα ψηφιακά όργανα είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση.

Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment και η κεντρική κονσόλα «κοιτάζουν» προς τον οδηγό.

Εξαιρετική θέση οδήγησης και άνετοι χώροι για τους μπροστά επιβάτες.

Οι άνω του 1,85 δε θα νιώσουν και ιδιαίτερα βολικά στο πίσω κάθισμα, όπου οι χώροι είναι απλά επαρκείς παρά την μεγάλη αύξηση του μεταξονίου.

Το πορτ μπαγκάζ έφτασε στα 335 λτ., πολύ πάνω από το μέσο όρο της μικρής κατηγορίας.

Εσωτερικό: Μοντέρνο & πολυτελές, το περιμέναμε πιο ευρύχωρο

140.061 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2019)

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα πέρασε και στο εσωτερικό με χρήση αιχμηρών γραμμών και άφθονων ακμών σε διάφορα σημεία. Το τελικό αποτέλεσμα είναι άκρως ελκυστικό και αντικειμενικά σούπερ ποιοτικό με τη χρήση ακριβών υλικών, που είναι γεροδεμένα και άριστα φινιρισμένα. Από τη βασική κιόλας έκδοση υπάρχουν ψηφιακά όργανα με οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ το Virtual Cockpit κοστίζει λίγα ευρώ επιπλέον (173 ευρώ) και το συνιστούμε. Το MMI Navi Plus έρχεται με έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών και εξτρά κόστος. ¶ριστη είναι η θέση οδήγησης, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό σε μια άκρως εργονομική διάταξη την οποία απλά λατρεύεις.

Το μεταξόνιο μεγάλωσε, όχι όμως και αντίστοιχα οι πίσω χώροι
Στο νέο Audi A1 το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 9,4 εκατοστά και βρίσκεται πλέον στα 2,56 μέτρα.  Όμως αυτό δεν αντανακλάται άμεσα στο διαθέσιμο χώρο. Το μπροστά μέρος είναι τυπικό για την κατηγορία και είναι αρκετά ευρύχωρο, στο πίσω μέρος όμως τα πράγματα είναι  μάλλον πιο στριμωχτά. Ο χώρος για τα γόνατα είναι απλά ικανοποιητικός, ενώ το τούνελ σε συνδυασμό με το μικρό σχετικά πλάτος δε αφήνει και πολλά περιθώρια άνεσης για έναν τρίτο επιβάτη, που θα κάτσει στη μέση του πίσω καθίσματος. Πάντως ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 65 λίτρα  φτάνοντας στα 335 υπό κανονικές συνθήκες. Με διπλωμένο πίσω κάθισμα υπάρχουν προς αξιοποίηση 1.090 λίτρα (920  πριν).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda