Πρώτη στις premium η Mercedes για 4η συνεχή χρονιά

8.695 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2020)

Η Mercedes-Benz υπερασπίστηκε με επιτυχία το στέμμα της ως η πρώτη σε παγκόσμιες πωλήσεις premium μάρκα, επικρατώντας απέναντι στις BMW και Audi για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Το τελικό αποτέλεσμα στη μάχη ανάμεσα στις premium μπράντες προέκυψε σήμερα, μετά την ανακοίνωση των στοιχείων από την πλευρά της BMW. Το βαυαρικό στρατόπεδο ανέφερε ότι οι πωλήσεις των μοντέλων τους αυξήθηκαν κατά 2% το 2019 σημειώνοντας νέο ρεκόρ με 2,17 εκατομμύρια ταξινομήσεις.

Από την άλλη, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,3% φτάνοντας τα 2,34 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ η Audi είχε δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία της αναφέροντας πως οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,8% με την παγκόσμια αγορά να απορροφά περί τα 1,85 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Βάσει των στοιχείων που έδωσαν στη δημοσιότητα οι εταιρείες, λοιπόν, το «αστέρι» διατηρεί τα πρωτεία στις παγκόσμιες πωλήσεις ανάμεσα στις premium εταιρείες, για τέταρτη συνεχή χρονιά! Σημειώστε επίσης πως, αυτή ήταν η ένατη σερί χρονιά που η Mercedes-Benz επιτυγχάνει θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις.

Πρωταγωνιστικό ρόλο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος έπαιξαν λίγο πολύ όλα τα μοντέλα της γκάμας με τις κόμπακτ προτάσεις (A-Class, CLA, B-Class, GLA, GLB κ.λπ.) να απαριθμούν 667.000 πωλήσεις. Βασικός πυλώνας για μία ακόμη χρονιά ήταν και η C-Class σε όλες της τις εκφάνσεις με 392.900 πωλήσεις, όπως επίσης και η E-Class με 351.000 αυτοκίνητα ενώ η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, η S-Class, χρίστηκε ως το παγκόσμιο best seller στα πολυτελή σεντάν, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση των Γερμανών.

Επιπρόσθετα, σημαντικός παράγοντα αποτέλεσε και η επικράτηση της Mercdes-Benz σε αρκετές αγορές «κλειδιά» όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Νότια Αφρική, η Νότια Κορέα κ.ά.

PEUGEOT NEW EVANS
4green