Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Διαβάστηκε από 13646 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2019
 

Mε σχεδίαση επηρεασμένη από την S-Class, ήπια υβριδικά κινητήρα σύνολα και πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό πρέπει να περιμένουμε τη νέα C-Class. Διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε.


Να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring «συνελήφθη» η επόμενης γενιάς Μercedes C-Class σεντάν με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο πως οι μηχανικοί της μάρκας θέλησαν να τεστάρουν το νέο μοντέλο στον τομέα των επιδόσεων και του κρατήματος.

Ασφαλή συμπεράσματα για την εμφάνισή του δεν μπορούν να εξαχθούν αφού το αυτοκίνητο που βρέθηκε εκεί είχε πάνω του βαρύ καμουφλάζ. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο πάντως πως η σχεδιαστική συνταγή της νέας γενιάς θα εκμοντερνιστεί σημαντικά παίρνοντας δάνειο πολλά στοιχεία από την S-Class και έτσι σαν αποτέλεσμα θα έχει αξιοσημείωτες διαφορές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι διαστάσεις ωστόσο, θα παραμείνουν σχεδόν οι ίδιες, καθώς η C-Class φαίνεται να έχει βρει, από την υπάρχουσα γενιά, τις ιδανικές αναλογίες. Είναι αρκετά μεγάλη εσωτερικά για να τα πάει καλά με όλες τις μεταφορικές ασκήσεις αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά ευέλικτη και βολική για μέσα στην πόλη.

Στο τεχνικό κομμάτι, η νέα C-Class, με την κωδική ονομασία W206, θα βασιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της Modular Rear-wheel drive Architecture (MRA) πλατφόρμας που χρησιμοποιεί και το τωρινό μοντέλο. Παρά την ονομασία της, η Mercedes θα προσφέρει και σύστημα τετρακίνησης πιθανότητα στις AMG εκδόσεις. Για παράδειγμα, η AMG C 63 θα προσφερθεί πιθανότατα με έναν V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ενώ η AMG C 53 έκδοση θα «φοράει» ένα 6κύλινδρο μοτέρ που θα συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 Βολτ.
 

Αλλες πληροφορίες που έρχονται από το στρατόπεδο της μάρκας αναφέρουν πως το ίδιο ήπια υβριδικό σύστημα (με 4κύλινδρα ή 6κύλινδρα μοτέρ) θα προσφέρεται σε όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς, ωστόσο υπάρχουν πληροφορίες πως θα λάβει και τον turbo 1,33 λτ. κινητήρα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Renault. Ένα ηλεκτρικό boost της τάξης των 100 Nm ροπής, θα καταστήσει αισθητά πιο σβέλτες ακόμα και τις βασικές εκδόσεις με τους τετρακύλινδρους κινητήρες, την ίδια ώρα η ηλεκτρική βοήθεια θα εξυπηρετεί και προς το στόχο των πιο καθαρών προδιαγραφών ρύπων. Αυτό δεν είναι εύκολη άσκηση για τη Daimler, καθώς δύσκολα βρίσκεται άλλος κατασκευαστής, ο οποίος να έχει τόσα πολλά μεγάλα αυτοκίνητα στο στόλο του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Έτοιμο για Safari το Audi TT

Nissan GT-R με μοναδική καμπίνα

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »