Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Διαβάστηκε από 14326 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2019
 

Mε σχεδίαση επηρεασμένη από την S-Class, ήπια υβριδικά κινητήρα σύνολα και πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό πρέπει να περιμένουμε τη νέα C-Class. Διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε.


Να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring «συνελήφθη» η επόμενης γενιάς Μercedes C-Class σεντάν με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο πως οι μηχανικοί της μάρκας θέλησαν να τεστάρουν το νέο μοντέλο στον τομέα των επιδόσεων και του κρατήματος.

Ασφαλή συμπεράσματα για την εμφάνισή του δεν μπορούν να εξαχθούν αφού το αυτοκίνητο που βρέθηκε εκεί είχε πάνω του βαρύ καμουφλάζ. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο πάντως πως η σχεδιαστική συνταγή της νέας γενιάς θα εκμοντερνιστεί σημαντικά παίρνοντας δάνειο πολλά στοιχεία από την S-Class και έτσι σαν αποτέλεσμα θα έχει αξιοσημείωτες διαφορές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι διαστάσεις ωστόσο, θα παραμείνουν σχεδόν οι ίδιες, καθώς η C-Class φαίνεται να έχει βρει, από την υπάρχουσα γενιά, τις ιδανικές αναλογίες. Είναι αρκετά μεγάλη εσωτερικά για να τα πάει καλά με όλες τις μεταφορικές ασκήσεις αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά ευέλικτη και βολική για μέσα στην πόλη.

Στο τεχνικό κομμάτι, η νέα C-Class, με την κωδική ονομασία W206, θα βασιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της Modular Rear-wheel drive Architecture (MRA) πλατφόρμας που χρησιμοποιεί και το τωρινό μοντέλο. Παρά την ονομασία της, η Mercedes θα προσφέρει και σύστημα τετρακίνησης πιθανότητα στις AMG εκδόσεις. Για παράδειγμα, η AMG C 63 θα προσφερθεί πιθανότατα με έναν V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ενώ η AMG C 53 έκδοση θα «φοράει» ένα 6κύλινδρο μοτέρ που θα συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 Βολτ.
 

Αλλες πληροφορίες που έρχονται από το στρατόπεδο της μάρκας αναφέρουν πως το ίδιο ήπια υβριδικό σύστημα (με 4κύλινδρα ή 6κύλινδρα μοτέρ) θα προσφέρεται σε όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς, ωστόσο υπάρχουν πληροφορίες πως θα λάβει και τον turbo 1,33 λτ. κινητήρα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Renault. Ένα ηλεκτρικό boost της τάξης των 100 Nm ροπής, θα καταστήσει αισθητά πιο σβέλτες ακόμα και τις βασικές εκδόσεις με τους τετρακύλινδρους κινητήρες, την ίδια ώρα η ηλεκτρική βοήθεια θα εξυπηρετεί και προς το στόχο των πιο καθαρών προδιαγραφών ρύπων. Αυτό δεν είναι εύκολη άσκηση για τη Daimler, καθώς δύσκολα βρίσκεται άλλος κατασκευαστής, ο οποίος να έχει τόσα πολλά μεγάλα αυτοκίνητα στο στόλο του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Προτίμησε την ποιότητα από τα λεφτά η Αudi

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »