Η C-Class θα είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα λάβει τη νέα δέσμη ηλεκτρονικών βοηθημάτων επιπέδου 3.

    Aνάρτηση και τεχνολογία

    17.633 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2019)

    Κι αν από τη μία πλευρά, οι κινητήρες θα χρειαστούν ένα περαιτέρω ραφινάρισμα προκειμένου να συνδυαστούν καλά με τις νέες ηλεκτρικές μονάδες, για την ανάρτηση θα είναι αρκετό ένα απλό ρετουσάρισμα. Η τωρινή C-Class είναι πολύ πειστική σε ό,τι αφορά την ισορροπία που έχει πετύχει ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά, ωστόσο η νέα γενιά θα είναι ακόμα πιο αρχοντική στην απόσβεση ανωμαλιών. Θα ήθελε κανείς βέβαια να ζορίσει κι άλλο η C-Class την παραδοσιακά πολύ «στριφτερή» BMW Σειρά 3. Γι αυτό και η Mercedes θα παραμείνει πιστή στην αερανάρτηση, ως μοναδική εταιρεία που κάνει κάτι τέτοιο στη μεσαία κατηγορία.

    Η C-Class θα είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα λάβει τη νέα δέσμη ηλεκτρονικών βοηθημάτων επιπέδου 3!  Αυτό σημαίνει: σε συγκεκριμένες συνθήκες στον αυτοκινητόδρομο τον έλεγχο θα τον αναλαμβάνει ο αγαπητός… υπολογιστής. Ο οδηγός θα μπορεί τότε να διαβάσει κάτι, να απαντήσει στο email του ή να χαζέψει κάτι στην τηλεόραση. Αυτό θα μπορεί να γίνεται έως τα 130 χλμ./ώρα και θεωρητικά για μια απόσταση έως 100 χλμ., τη στιγμή που η αντίστοιχη επιλογή στην Audi σχεδιάζεται με γνώμονα τα 60 χλμ./ώρα. 

    Βήματα εξέλιξης θα έχουμε όμως και για το εσωτερικό. Η νέα A-Class δείχνει προς τα πού θα κινηθεί η εταιρεία: μια μεγάλη ενιαία οθόνη με το σύστημα infotainment ΜΒUX θα αντικαταστήσει πλήρως τα κλασικά, αναλογικά όργανα. Σε αυτό προσθέστε την περαιτέρω εξελιγμένη φιλοσοφία φωνητικών εντολών με το «Hey, Mercedes!», η οποία θα διώξει οριστικά από το πεδίο του οδηγού τα διάφορα μπουτόν και τους διακόπτες.

    Η πρεμιέρα για τη C-Class έχει οριστεί για το δεύτερο μισό του 2021, άρα είναι πολύ πιθανό να την δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης εκείνης της χρονιάς.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD E-TRANSIT
    NISSAN