4 φωτογραφίες »

Η μεγάλη χωρητικότητα του Ford Puma είναι το συγκριτικό του πλεονέκτημα κυρίως χάρη στο MegaBox, έναν βαθύ έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων.

6. Ford Puma - 5. Suzuki Vitara

102.456 Επισκέψεις στο άρθρο

6. Ford Puma
Η εντυπωσιακή εμφάνιση και ο fun to drive χαρακτήρας είναι δύο κεντρικοί άξονες στους οποίους βασίζεται το Ford Puma, το τέταρτο B-SUV της φίρμας μετά τα Fiesta Active, EcoSport και Focus Active. Το μικρό SUV της Ford μοιράζεται την ίδια βάση με το Fiesta και δανείζεται αρκετά στοιχεία σε επίπεδο design. «Κρύβει» μοντέρνο στυλ, ενώ οι έντονες ακμές στο καπό, οι δύο γρίλιες και η αεροτομή που ξεπετάγεται στο πίσω μέρος προσδίδουν τον απαραίτητο σπορτίφ χαρακτήρα.

Το εσωτερικό του Ford Puma με το έντονο και εκλεπτυσμένο φινίρισμα περιλαμβάνει μία σειρά από καλούδια. Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης Titanium, πέρα από τα συστήματα ασφαλείας, κουβαλά και πολυτέλεια, με λειτουργία μασάζ στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Ακόμη, εντυπωσιάζει ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και προηγμένη οθόνη αφής 8 ιντσών με high-tech προφίλ και δυνατότητες διαμόρφωσης. Πλήθος λειτουργιών είναι διαθέσιμο μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας SYNC 3 και του ενσωματωμένου μόντεμ Ford Pass Connect. Ακόμη, η μεγάλη χρηστικότητα του Puma είναι το συγκριτικό του πλεονέκτημα κυρίως χάρη στο MegaBox, έναν βαθύ έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων.

Περνώντας στα κινητήρια σύνολα, καλές επιδόσεις με περιορισμένη κατανάλωση χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα προσφέρει ο τρικύλινδρος EcoBoost κινητήρας 1,0 λίτρου (125 και 155 ίππων). Υπαρχει επιλογή του ίδιου κινητήρα χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα (125 ίπποι), αλλά και η έκδοση ST με τον κινητήρα 1,5 των 200 ίππων. Η γκάμα ολοκληρώνεται με τον diesel των 1,5 λίτρων Dsl EcoBlue (120 ίπποι). Τέλος, ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του Puma ολοκληρώνεται με την εξαιρετική οδηγική αίσθηση, το εξαιρετικό τιμόνι σημείο αναφοράς στην κατηγορία τον fun to drive χαρακτήρα, αλλά και την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση.

5. Suzuki Vitara
Στην 5η θέση των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς βρίσκεται ένα μοντέλο με μακριά ιστορία (από το 1988 που παρουσιάστηκε), το Suzuki Vitara, το οποίο έχει δοκιμαστεί για τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Στη σημερινή του γενιά, η 4κίνηση παραμένει ένα από τα στοιχεία που το καθιστούν δημοφιλές στο αγοραστικό κοινό (έχει μάλιστα την επιλογή «lock», ωστόσο η απουσία κάποιου diesel κινητήρα έχει κόψει κάποιες μονάδες). Από την άλλη όμως, έχει προστεθεί ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V στον έναν και μοναδικό 1,4 τούρμπο βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 129 (48V) και 140 (Boosterjet) ίππους, εντυπωσιάζοντας τόσο με το τράβηγμά του από χαμηλά, όσο και τις επιδόσεις του.

Στο εσωτερικό, η πρόσφατη ανανέωση που δέχθηκε το Suzuki Vitara έχει βελτιώσει τα πράγματα σε θέματα σχεδίασης και επιλογής υλικών, ωστόσο ακόμη βρίσκεται πιο πίσω σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας και θα θέλαμε πολύ καλύτερες επενδύσεις τόσο στο ταμπλό όσο και στα πλαϊνά των θυρών. Οι χώροι για τους επιβάτες από την άλλη κρίνονται καλοί, ενώ τα 375 λτ. του χώρου αποσκευών δεν είναι κορυφαία τιμή, ικανοποιεί όμως δεδομένων των compact εξωτερικών διαστάσεων του μοντέλου.

Αναφορικά, τέλος, με την οδική του συμπεριφορά, το Vitara είτε ως 2κίνητο, είτε ως 4κίνητο, σε κερδίζει, όπως αναφέραμε, με τις εκτός δρόμου ικανότητές του, όμως θα θέλαμε ένα πιο πλούσιο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (185 χλστ.) και η ψηλή θέση οδήγησης δίνουν ένα συν στην κίνηση μέσα στην πόλη.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEUGEOT NEW EVANS
4green