Tο C-HR εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο την «προίκα» της νέας πλατφόρμας στην οποία βασίζεται και της πίσω ανάρτησης με διπλά ψαλίδια.

    Toyota C-HR 1,2T C-ITY

    45.438 Επισκέψεις στο άρθρο

    Γουστάρεις να το οδηγείς…
    Με 20.520 ευρώ

     
    Quick Info 
    •  1.200άρι με 116 άλογα
    •  «Καίει» 7,6 λτ./100 χλμ.
    •  Εκπέμπει 135 γρ./χλμ.
    •  0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ

    Για την αιχμηρή και δυναμική σχεδίαση του Toyota C-HR δεν χρειάζεται να πούμε πολλά: Μάτια έχετε και βλέπετε, αν και η αλήθεια είναι πως το φιλοθεάμον κοινό είναι μάλλον διχασμένο. Οδηγικά, το C-HR εξαργυρώνει στο έπακρο την «προίκα» της νέας πλατφόρμας στην οποία βασίζεται και της πίσω ανάρτησης με διπλά ψαλίδια. Αίσθηση προκαλεί αρχικά η στιβαρότητα του πλαισίου, σε βαθμό που μετά από λίγο νιώθεις λίγα τα 116 άλογα. Αναμφίβολα η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες, ελέγχοντας άριστα το αμάξωμα. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες, δεν εμφανίζει άσκοπες ταλαντώνεις ή απότομες αντιδράσεις και βάζει άριστα τη δύναμη στο δρόμο προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Mέσα σε όλα το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται (μαζί με την απόκριση στο γκάζι) όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το κέντρο βάρους έχει διατηρηθεί χαμηλά στοιχείο, που βοηθά τους τροχούς να γραπώνουν την άσφαλτο σε μια στριφτερή διαδρομή. Στο ταξίδι, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και η υψηλή ποιότητα κύλισης θα εκτιμηθούν από τους 4 επιβάτες, που μπορεί να μεταφέρει με άνεση στην ποιοτική και φουτουριστική σε σχεδιασμό καμπίνα του το C-HR.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Toyota
    moto