5. DS 7 Crossback E-Tense Η λίστα μας ξεκινά με ένα μοντέλο που έχει ηγετικό ρόλο στην κατηγορία των premium. Το DS 7 Crossback συνδυάζει το στυλάτο design, την απαράμιλλη ποιότητα και τις υψηλές τεχνολογίες, πιστοποιώντας στην πράξη την προέλευσή του. Καθετί λιγότερο θα μας ξάφνιαζε, άλλωστε, διότι έχουμε να κάνουμε με την DS, την πολυτελή φίρμα του ομίλου PSA (νυν Stellantis).
Όσον αφορά τις προηγμένες τεχνολογίες, ειδικά στην plug-in hybrid έκδοση «E-Tense» η DS πέτυχε πλήρως τον στόχο της. Ένας κινητήρας βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) και μια μπαταρία τοποθετούνται κάτω από το υπέρκομψο αμάξωμα του DS 7 Crossback και προσφέρουν επιδόσεις, οικονομία και τετρακίνηση. Στις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε, το γαλλικό SUV καταναλώνει 6,1 λτ./ 100 χλμ., τιμή εξαιρετική αν υπολογίσουμε την μάζα του και τις ταχύτητες που μπορεί να «πιάσει». Σε επίπεδο αυτονομίας, μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά περίπου 50 χιλιόμετρα, καλύπτωντας αποκλειστικά ηλεκτρικά την μετακίνησή μας προς και από την δουλειά.
4. Peugeot 3008 Hybrid 4 Το λιοντάρι της Peugeot «πριζώνεται», αποκτά plug-in υβριδική τεχνολογία, αλλά διατηρεί τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα που το ξεχωρίζουν στην κατηγορία των C-SUV. Η εμφάνισή του στην συγκεκριμένη έκδοση είναι σε κυρίαρχο πλάνο, καθώς «παντρεύει» σπορ στοιχεία GT-Line σχεδίασης και εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες. Σε υψηλά επίπεδα κινείται και η ποιότητα του εσωτερικού, με premium σε εικόνα και ποιότητα χαρακτήρα καμπίνας.
Θα μπορούσε να πει κανείς, όμως, ότι το high-tech προφίλ και η plug-in υβριδική τεχνολογία ξεχωρίζουν περισσότερο στο Peugeot 3008 στην έκδοση Hybrid 4. Ο κλασικός PureTech βενζινοκινητήρας «συναντά» δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα και μία μπαταρία 13,2 kWh για ηλεκτρική αυτονομία 59 χιλιομέτρων. Παρά το αυξημένο βάρος του, μάλιστα, τόσο οι επιδόσεις αλλά κυρίως η αίσθηση τραβήγματος εντυπωσιάζουν. Με την χρήση και των δύο μονάδων ισχύος η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται στα 6,0 λτ./100 χλμ., με μετακινήσεις εντός πόλεων να γίνονται ηλεκτρικά, ενώ στα ταξίδια και τις μεγαλύτερες αποστάσεις αναλαμβάνει δράση ο 1.600άρης PureTech.
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
Τα SUV είναι για ταξίδια. Σε ταξίδι με 140-160km/h και απόσταση πάνω από 300 χιλιόμετρα πόσο καίνε τα υβριδικά και πόσο τα πετρελαιοκίνητα ;
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Συγνωμη βενζιναδες, και συγνώμη τραπεζες γιατί με τα διπλά που δίνεις για αγορά αδειαζουν οι λογαριασμοί.
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....