Ford Kuga PHEV Κορυφαίο (και με διαφορά) plug-in υβριδικό SUV στην μέση κατανάλωση στο Test Center του AutoΤρίτη είναι το Ford Kuga. Το μεγάλο crossover της Ford έχει καθιερωθεί στην κατηγορία του για την σπορτίφ εμφάνιση και τον fun-to-drive χαρακτήρα για εκείνους που αναζητούν μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Αν συμπληρώσουμε την εντυπωσιακή ευρυχωρία και πρακτικότητά του, χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου, διαπιστώνουμε γιατί αποτελεί ένα άκρως ελκυστικό πακέτο.
Μάλιστα, με την ενσωμάτωση της plug-in υβριδικής τεχνολογίας το Ford Kuga απέκτησε δύο πρόσθετα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Πρώτα από όλα, προσφέρει ασύγκριτα οικονομική κατανάλωση καυσίμου. Η μαγική τιμή 3,9 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα προκύπτει με την αρμονική συνεργασία ενός 4κύλινδρου ατμοσφαιρικού 2,5 λίτρων κινητήρα κύκλου ¶τκινσον με έναν ηλεκτροκινητήρα, με ιδανική συνεργασία βάσει των απαιτήσεων κίνησης. Εξίσου εντυπωσιακή και top στην λίστα μας είναι η αυτονομία του PHEV Ford Kuga. Πιο συγκεκριμένα, φτάσαμε με πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία μέχρι και 70 χιλιόμετρα, δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα).
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
Τα SUV είναι για ταξίδια. Σε ταξίδι με 140-160km/h και απόσταση πάνω από 300 χιλιόμετρα πόσο καίνε τα υβριδικά και πόσο τα πετρελαιοκίνητα ;
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Συγνωμη βενζιναδες, και συγνώμη τραπεζες γιατί με τα διπλά που δίνεις για αγορά αδειαζουν οι λογαριασμοί.
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....