Το ανανεωμένο Peugeot 3008 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «απλή» και την υβριδική με κωδική ονομασία Hybrid4.

To ανανεωμένο Peugeot 3008 διακρίνεται από τα νέα εμπρόσθια και πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό του οι αλλαγές είναι περιορισμένες.

Όπως και στο 3008, έτσι και στο 5008 διατίθενται νέα σχέδια ζαντών που ξεκινούν από 16 και φτάνουν στις 18 ίντσες.

Στο μηχανολογικό κομμάτι υπάρχουν οι δύο βενζινοκινητήρες και 2 πετρελαιοκινητήρες.

Το εσωτερικό του έχει μείνει σχεδόν το ίδιο σε σχέση με την απερχόμενη γενιά με μια διαφορά όμως, στην αναβάθμιση των υλικών κατασκευής.

Τα ανανεωμένα Peugeot 3008 και 5008

17.723 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2013)

Η Peugeot δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά -δύο εβδομάδες πριν το επίσημο ντεμπούτο τους στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης- των ανανεωμένων 3008 και 5008.

Εκτός από το νέο Peugeot 308, 308 R Concept, 208 GTi Pikes Peak και 208 Hybrid FE Concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει επίσημα και τα ανανεωμένα 3008 και 5008.

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «απλή» και την υβριδική με κωδική ονομασία Hybrid4, ενώ διακρίνεται από τη νέα μάσκα, την επανασχεδιασμένη γρίλια και τα νέα εμπρόσθια και πίσω φωτιστικά σώματα. Επίσης, το γαλλικό μοντέλο θα πατάει πάνω σε νέα σχέδια ζαντών με διαστάσεις που ξεκινούν από τις 16 και φτάνουν στις 18 ίντσες.

Στο εσωτερικό του οι αλλαγές είναι περιορισμένες, ωστόσο αναβαθμίστηκε η ποιότητα των υλικών των πλαστικών και μεταλλικών σημείων, όπως ο λεβιές ταχυτήτων.

Κάτω από το καπό, το ανανεωμένο Peugeot 3008 εφοδιάζεται με 5 διαφορετικά μηχανικά σύνολα. Αναλυτικότερα, 3 πετρελαιοκινητήρες: τον 1,6 λτ. e-HDi FAP 115 ίππων, τον 1,6 λτ. HDi FAP 115 ίππων και τον 2λιτρο HDi FAP 150 και 163 ίππων. Η επιλογή των βενζινοκινητήρων για το ανανεωμένο γαλλικό μοντέλο είναι ανάμεσα στον 1,6 λτ. VTi 120 ίππων και στον 1,6 λτ THP (τούρμπο) 155 και 163 ίππων.

Όσον αφορά στην υβριδική εκδοχή του 3008, την Hybrid4, προσφέρεται με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων, ο οποίος δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η συνολική απόδοση του «πράσινου» μοντέλου ανέρχεται στους 200 ίππους, ενώ η κατανάλωσή του περιορίζεται στα 3,4 λτ./100 χλμ.

Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το μεγαλύτερο «αδερφάκι» του, το ανανεωμένο 5008. Χρησιμοποιεί την τελευταία… σχεδιαστική πινελιά της γαλλικής φίρμας ως προς τη μάσκα, τη γρίλια και τα φωτιστικά σώματα. Όπως και στο 3008, έτσι και στο 5008 διατίθενται νέα σχέδια ζαντών που ξεκινούν από 16 και φτάνουν στις 18 ίντσες.

Το εσωτερικό του έχει μείνει σχεδόν το ίδιο σε σχέση με την απερχόμενη γενιά με μια διαφορά όμως, στην αναβάθμιση των υλικών κατασκευής. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι θα υπάρχει κι ο προαιρετικός εξοπλισμός δύο οθονών 7 ιντσών, οι οποίες θα μπορούν να τοποθετηθούν στα προσκέφαλα των καθισμάτων με στόχο να ψυχαγωγήσουν τους πίσω επιβάτες. Ακόμα, στον προαιρετικό εξοπλισμό θα διατίθεται το σύστημα Head-up display, όπου απεικονίζονται οι πληροφορίες της κατάστασης του αυτοκινήτου (ταχύτητα, cruise control κ.α.) στο εμπρόσθιο παρμπρίζ, βοηθώντας τον οδηγό να ενημερώνεται χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. 

Στο μηχανολογικό κομμάτι υπάρχουν οι δύο βενζινοκινητήρες: 1,6 λτ. VTi 120 ίππων και ο 1,6 λτ. THP 163 ίππων, ενώ οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις εφοδιάζονται, είτε με τον 1,6 λτ. e-HDi FAP 115 ίππων, είτε με τον 2λιτρο HDi των 163 ίππων.

PEIRAIOS LEASING
test center