Το σίγουρο είναι πως η νέα BMW Σειρά 4 είναι ένα sexy αυτοκίνητο και το δηλώνει από τη πρώτη στιγμή. Οι ευμεγέθεις διαστάσεις κρύβονται επιμελώς, μόλις ο οδηγός πατήσει το δεξί πεντάλ.

Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, με ελάχιστο θόρυβο να περνάει αφιλτράριστος στην καμπίνα, λόγω των run flat ελαστικών.

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού προέρχεται από την Σειρά 3, με τα υλικά που το απαρτίζουν να είναι ποιοτικά..

Οι 184 ίπποι, σε συνδυασμό με τα 380 Nm ροπής σας ταξιδεύουν άνετα και σβέλτα, ή ανάλογα την περίπτωση, σας προκαλούν να ρίξετε το χρόνο σας στην δική σας ειδική διαδρομή!

Νέα BMW 420d 184PS

85.186 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)

Η άφιξη της σειράς 4 της BMW, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τα coupe μοντέλα της φίρμας. Τεχνολογία, σπορ αίσθηση και αυξημένο prestige, σε ένα πακέτο.

Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό στο ευρύ κοινό είναι πως η νέα BMW Σειρά 4 δεν είναι η coupe version της Σειράς 3. Είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο το οποίο απλά μοιράζεται με το έτερο μοντέλο της φίρμας κάποια εξαρτήματα. Πέρα αυτών των δεδομένων εξίσου σημαντικά είναι και τα παρακάτω:

Έπειτα από 38 έτη παύει να υφίσταται coupe 3αρα, ενώ με τον ερχομό της νέας 4άρας, πλέον τα ζυγά νούμερα θα ακολουθούν τα coupe μοντέλα που θα κατασκευάζει η βαυαρική φίρμα. 

Εμφάνιση: Ξεχωριστή και φινετσάτη
Όταν κάποιος μπει στην διαδικασία να αγοράσει ένα εντυπωσιακό coupe, αναμφίβολα δηλώνει το στιλ του και το γενικότερο lifestyle του. Όποια δήλωση στιλ κι αν θέλετε να κάνετε, με την BMW 420d το μόνο σίγουρο είναι πως θα βρει τον αποδέκτη της. Το νέο μοντέλο είναι μακρύτερο, φαρδύτερο, αλλά και χαμηλότερο συγκριτικά με τη 3αρα coupe, ενώ το hot point του αυτοκινήτου, είναι πως το πίσω μέρος του, το οποίο είναι φαρδύτερο από το εμπρός (φαρδύτερα είναι και τα ελαστικά του), τονίζοντας με αυτόν τον τρόπο, το sport πισωκίνητο προσανατολισμό του μοντέλου.

Στο εμπρός μέρος συναντάμε μερικά αεροδυναμικά βοηθήματα, (λέγε με Air Curtains και Air Breathers), τα οποία συμβάλλουν τα μέγιστα, στην αεροδυναμική­, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να αγγίζει το 0,28. Ως Air Curtains ορίζονται τα μεγάλα ανοίγματα ­δεξιά και αριστερά του προφυλακτήρα, ενώ ως Air Breathers, τα βράγχια στα πλαϊνά φτερά μέσω των οποίων απομακρύνεται η πλεονάζουσα θερμότητα από τους θόλους των τροχών. 

Κινητήρας-επιδόσεις
Κάτω από το μακρύ καπό της 420d, όπως άλλωστε δηλώνει κι η κωδική του ονομασία, υπάρχει ένας πετρελαιοκινητήρας 1.995 κ.εκ. η απόδοση του οποίου ανέρχεται στους 184 ίππους και 380 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα επιτρέπουν στο αμάξωμα των 1.465 κιλών να οδεύει απόσταση προς τα 100 χλμ/ώρα σε 7,7 δλ, ενώ το κοντέρ θα τερματίσει στα 232 χλμ/ώρα. Εξαιρετικές όμως είναι και οι ρεπρίζ του αυτοκινήτου μιας και για τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα χρειάζεται 4 και 5,1 δλ αντίστοιχα. Πέρα των ικανοποιητικών επιδόσεων του δίλιτρου κινητήρα, η BMW έχει φροντίσει να τον εξοπλίσει με σύστημα ψεκασμού common rail, ενώ η τουρμπίνα είναι μεταβλητής γεωμετρίας. Πέρα από τα αμιγώς μηχανολογικά, παρών δηλώνει και το Driving Experience, με τρία προγράμματα στη διάθεση του οδηγού: Eco Pro, Comfort και Sport. Αναμφίβολα το τελευταίο είναι αυτό που θα αγαπήσετε μιας κι ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του συνόλου. 

Το εκπληκτικό με τον συγκεκριμένο κινητήρα, είναι πως δεν αποδεικνύεται ενεργοβόρος αφού σε μικτό κύκλο οδήγησης καταναλώνει μόλις 4,6 λτ./100 χλμ.

Εσωτερικό-Χώροι
Ανοίγοντας την βαριά και χωρίς πλαίσιο πόρτα διαπιστώνεις ότι ο σχεδιασμός έρχεται από την Σειρά 3, με τον ίδιο επιτυχημένο συνδυασμό πολυτέλειας, απλότητας αλλά και αυξημένης χρηστικότητας. 

Τα υλικά που απαρτίζουν την καμπίνα της 4αρας είναι ποιοτικά, μαλακά στην πλειοψηφία τους. 

Πέραν αυτών ξεχωρίζει το σύστημα infotainment, αλλά αυτό που θα αγαπήσει ο λάτρης της οδήγησης, είναι η θέση οδήγησης. 
Ο οδηγός κάθεται χαμηλά, επιτρέποντας του να νιώθει αμέσως την ολίσθηση του πίσω μέρους, συμβάλλοντας κι αυτή με την σειρά της στην σπορ οδήγηση.

Παρά την coupe υπόσταση του μοντέλου, η Σειρά 4, είναι αρκετά πρακτική, με τους προσφερόμενους χώρους για τους εμπρός να ικανοποιούν. Παρά τη χαμηλή θέση οδήγησης η περιφερειακή ορατότητα είναι πολύ καλή. Το πίσω κάθισμα θα βολέψει δυο ενήλικες επιβάτες, οι οποίοι βέβαια θα έχουν περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια τους, λόγω της κλίσης της οροφής, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 445 λίτρα.

Στο δρόμο: Fun to Drive
H ΒΜW μας έχει συνηθίσει σε αυτοκίνητα, των οποίων η οδική συμπεριφορά είναι εξαιρετική. Στη λίστα προσθέστε ένα ακόμα. Κινητήρας, ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης, φρένα, όλα εξυμνούν την σπορ οδήγηση. Η ανάρτηση προέρχεται από τη σειρά 3, τα γόνατα και τα ψαλίδια είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ διαφορετική είναι η γωνία κάμπερ. Γενικότερα από τα πρώτα μέτρα γίνεται αντιληπτό, πως η σειρά 4 είναι μια σπορτίφ κατασκευή. 
Το ζύγισμα, το επικοινωνιακό τιμόνι, η λειτουργία της ανάρτησης, όλα συμβάλλουν στην ενίσχυση της σπορ οδήγησης. Η παραγόμενη δύναμη του κινητήρα αποδεικνύεται κατώτερη των δυνατοτήτων του πλαισίου. Οι στροφές, η μια μετά την άλλη γίνονται παρελθόν, είτε αποφασίσετε να στρίψετε με γραμμές, είτε πλαγιολισθαίνοντας. 

Η Σειρά 4 κατορθώνει με ένα μοναδικό τρόπο να κρύβει επιμελώς τις μεγάλες διαστάσεις της, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στον οδηγό να την στ(ρ)ίψει στην αγαπημένη του διαδρομή. 

200 διαθέσιμα στοιχεία για BMW  ΣΕΙΡΑ 4
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto