Το εμπρόσθιο τμήμα του Q3 έγινε πιο macho, με νέα μάσκα και προφυλακτήρα, ενώ τα φώτα είναι xenon με τεχνολογία LED φώτων ημέρας, στο στάνταρ εξοπλισμό, γεγονός που καθιστά περιττούς του προβολείς ομίχλης.

Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, απροβλημάτιστη εργονομία και αίσθηση πολυτέλειας κυριαρχούν στο ευρύχωρο εσωτερικό του ανανεωμένου Q3.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Audi Q3, που έχει φρεσκάρει την εμφάνισή του, ενώ «φοράει» και τον κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (CoD).

Ο γνωστός κινητήρας βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό 1,4 TFSI των 150 ίππων συνδυάζεται με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (CoD) μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους στα χαρτιά, σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο.

Test: Audi Q3 1.4 Auto

Διαβάστηκε από 100460 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/12/2015
 

Δοκιμάζουμε το Audi Q3, με τον κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (CoD). Εδώ στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.

Στα γρήγορα: 
• 1,4 turbo βενζίνη με 150 PS 
• 0-100 σε 8,7 δλ.
Με 30.140 ευρώ

+ Ποιότητα, κύλιση, άνεση, τεχνολογία, κιβώτιο, εικόνα
- Kατανάλωση στην πράξη, κόστος αυτόματου κιβωτίου

Το πρώτο compact SUV της Audi, το Q3, παρουσιάστηκε το 2011, πλέον διατίθεται με ακόμη πιο πλούσια γκάμα κινητήρων. Με δεδομένο το υψηλό επίπεδο κατασκευής και την premium τοποθέτηση στην αγορά, το δοκιμάζουμε με το νέο (και πιο δημοφιλή στην Ελλάδα) κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων, που, πλέον συνδυάζεται με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (Cylinder on Demand – CoD). 

Εμφάνιση: Μάσκα ομορφιάς
Το Audi Q3 ανανεώθηκε στις αρχές του 2015 και χαρακτηρίζεται από τις αλλαγές στη σχεδίασή του, κυρίως μπροστά. Εδώ, οι σχεδιαστές της Audi έχουν τονίσει τη χαρακτηριστική πολυγωνική γρίλια της μάσκας, με τα ανώτερα άκρα της να εφάπτονται πλέον πάνω στα εμπρόσθια φωτιστικά, που έχουν ανασχεδιαστεί ελαφρώς και φέρουν στάνταρ Xenon λαμπτήρες με LED φώτα ημέρας, τα οποία καταργούν την ανάγκη για προβολείς ομίχλης. Αλλαγμένος είναι και ο προφυλακτήρας στο κάτω κυρίως τμήμα του, ενώ ελαφρώς μεγαλύτερες είναι οι πλαϊνές εισαγωγές. Μικρότερες είναι οι αλλαγές στο πίσω τμήμα, εκεί όπου η Audi έχει λειάνει ελαφρώς τις άκρες των φωτιστικών και έχει φρεσκάρει την εικόνα του προφυλακτήρα, στο κομμάτι του διαχύτη, ενώ υπάρχουν και χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης. Επίσης, υπάρχει και νέα γκάμα τροχών αλουμινίου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: AUDI, AUDI Q3
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »