Ο γνωστός κινητήρας βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό 1,4 TFSI των 150 ίππων συνδυάζεται με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (CoD) μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους στα χαρτιά, σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο.

    Κινητήρες-Κιβώτια: Οικολογική αναβάθμιση

    123.610 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2015)

    Ο γνωστός 4κύλινδρος κινητήρας 1,4 TFSI πλέον έχει εφοδιαστεί με το σύστημα απενεργοποίησης των μεσαίων κυλίνδρων (Cylinder on Demand – CoD), με απόδοση που παραμένει στους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής. 


    Το μοτέρ αυτό τοποθετείται για πρώτη φορά στο μοντέλο και φαίνεται να του ταιριάζει γάντι, αφού παραμένει πολιτισμένο, οικονομικό και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις στο μοντέλο, που το βάρος του φτάνει στον 1,5 τόνο. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Toyota
    test center