Στις πιο ακριβές εκδόσεις των μοντέλων θα συναντήσουμε στοιχεία, όπως πτυσσόμενα τραπεζάκια στα πλατοκαθίσματα (π.χ. στο Skoda Karoq).

Η ύπαρξη αεραγωγού για το πίσω μέρος της καμπίνα εξυπηρετεί την γρηγορότερη και καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας (εδώ το VW Tiguan).

Οι χειρολαβές είναι σημαντικές γιατί μπορούν να στηριχθούν οι πίσω επιβάτες, ειδικά εκτός δρόμου. Διέθεταν σχεδόν όλα τα μοντέλα.

Το υποβραχιόνιο στις πίσω θέσεις εξυπηρετεί την άνεση των πίσω επιβατών, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ποτηροθήκη ή απλά για τη στήριξη των χεριών.

Ποιο είναι το πιο βολικό;

112.889 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2019)

Η άνετη παραμονή μέσα στο αυτοκίνητο, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, όπως η εργονομία και οι έξτρα παροχές που έχουν στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες.

Μεγαλύτερη ένταση
Πολύ σημαντικό είναι ποιότητα των καθισμάτων, για παράδειγμα αν είναι μαλακά ή σκληρά (κατά κανόνα τα δερμάτινα καθίσματα είναι σκληρότερα των υφασμάτινων), αν στηρίζουν καλά την οσφυϊκή χώρα, καθώς και αν έχουν ρυθμιζόμενη κλήση στην πλάτη (σ.σ. 3008 και Qashqai ήταν τα πιο αναπαυτικά). Εξάλλου τα υλικά κατασκευής των καθισμάτων απορροφούν μέρος των ταλαντώσεων που περνάνε από την ανάρτηση στο αμάξωμα.

Εργονομικό ζήτημα και θέμα έκδοσης
Πέρα από τα καθίσματα, βέβαια άνεση προσφέρουν στους επιβάτες και μερικές έξτρα «παροχές» που μπορεί να συναντήσουμε, όπως θήκες για νερό στις πίσω πόρτες, τραπεζάκια ή θήκες στα πλατοκαθίσματα των μπροστά επιβατών, η ύπαρξη πίσω υποβραχιονίου στη μεσαία θέση και φυσικά η ύπαρξη ηλεκτρικών παραθύρων και χειρολαβών (σ.σ. χειρολαβές δεν έχουν τα C-HR και XC40). Τελευταίο αφήσαμε το ύψος του κεντρικού τούνελ, το οποίο ωστόσο παίζει πιο πολύ ρόλο αν υπάρχει και πέμπτος επιβάτης, καθώς και την ύπαρξη αεραγωγού, για την γρηγορότερη και καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας. (Το C-HR π.χ. είναι το μόνο με χαμηλό τούνελ, πράγμα που διευκολύνει).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
NISSAN