Τα σχέδια του Kunz για το νέο Audi R8 αποκαλύπτουν ένα πολύ δυναμικό coupe, με μια προεξέχουσα μάσκα που πλαισιώνεται από μικροσκοπικούς LED προβολείς και μεγάλους αεραγωγούς.

Το εικονιζόμενο πρωτότυπο Nanuk Quattro, ένα supercar με δυνατότητες… crossover αποδίδει 544 ίππους και 1.000 Nm ροπής κι ενέπνευσε τον Sebastian Kunz να σχεδιάσει το νέο Audi R8.

Οι φήμες αναφέρουν ότι κάτω από το καπό του νέου Audi R8 θα υπάρχει ένα 4,2 λτ. V8 σύνολο, που θα αποδίδει περίπου 450 ίππους ή εναλλακτικά ένας 5,2 λτ. V10 κινητήρας 570 ίππων.

Το Audi Nanuk concept εμπνέει… το R8

4.294 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2013

Ο σχεδιαστής μοντέλων Sebastian Kunz, ορμώμενος από το Nanuk concept που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη, σχεδίασε το νέο R8 coupe για την Audi, εκφράζοντας μια απαράμιλλη σπορτιφ αισθητική.

Ο 28χρονος ταλαντούχος designer αυτοκινήτων, Sebastian Kunz έδωσε στη δημοσιότητα τη δική του εκδοχή για το νέο Audi R8. Χωρίς να γνωρίζουμε αν θα υιοθετηθούν τελικώς αυτά τα σχέδια στην τελική μορφή του supercar της γερμανικής φίρμας, σίγουρα αποτελούν μια πολύ ξεχωριστή πρόταση με έντονα «νευρώδεις» γραμμές και δυναμικές απολήξεις, που παραπέμπουν ευθέως στο πρωτότυπο Nanuk, που έκανε ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη.


Ξεκινώντας λοιπόν από το εμπρόσθιο τμήμα, το μοντέλο διαθέτει μια προεξέχουσα μάσκα που πλαισιώνεται από μικροσκοπικούς LED προβολείς και μεγάλους αεραγωγούς. Το σπορ στιλ… συνεχίζει και στο πίσω μέρος, ενώ επίσης το όχημα κάθεται πάνω σε τεράστιες ζάντες αλουμινίου, όπως ακριβώς και το Nanuk concept.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες το εν λόγω μοντέλο –αν και δεν μπορεί να διαπιστωθεί προς το παρόν- θα φέρει ένα διαχύτη εμπνευσμένο από αγωνιστικά μοντέλα, ενώ στο εσωτερικό του θα επικρατούν τα φουτουριστικά στοιχεία, με τη χρήση φώτων LED, κάτι που είχαμε συναντήσει και στο Opel Monza concept.

Από την άλλη, οι φήμες αναφέρουν ότι κάτω από το καπό θα υπάρχει ένα 4,2 λτ. V8 σύνολο, που θα αποδίδει περίπου 450 ίππους ή εναλλακτικά ένας 5,2 λτ. V10 κινητήρας που θα παράγει περίπου 570 ίππους. 

Τέλος, παρά το γεγονός ότι το νέο R8 θα είναι πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του, εν τούτοις αναμένεται να είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, καθώς θα χρησιμοποιεί σύστημα Start / Stop και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Επιπλέον, θα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, ινών πολυμερούς άνθρακα κι αλουμινίου προς ελάφρυνση του αμαξώματος, όπως αντίστοιχα έγινε και στο Nanuk concept.

22 διαθέσιμα άρθρα για AUDI  R8

Tags: AUDI R8