2 φωτογραφίες »

To Νissan GT-R Nismo.

«Το GT-R έπρεπε να παραμείνει προσιτό»

6.125 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2020)

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan φέρεται να ισχυρίστηκε πως η μάρκα επέλεξε να κρατήσει το GT-R για τόσα χρόνια χωρίς κάποιο διάδοχο για να κρατήσει την τιμή του «χαμηλά».

To πρώτο λανσάρισμα του Nissan GT-R έγινε το 2009, δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκυο, αλλά παραπάνω από μια δεκαετία αργότερα, ο Godzilla δεν έχει εξελιχθεί όσο θα περίμενε κανείς, λαμβάνοντας απλά κάποια φρεσκαρίσματα που ταυτόχρονα αύξαναν την ιπποδύναμή του.

Ο Hiroshi Tamura, επικεφαλής Προϊόντων της Nissan και γνωστός θαυμαστής του GT-R έκανε μια σειρά από δηλώσεις που θα συζητηθούν για την πορεία του μοντέλου τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Roadshow μετά από συνομιλία του με τον Ιάπωνα μηχανικό, η Nissan επέλεξε να μην εξελίξει στο GT-R προσφέροντάς του κάποια νέα γενιά όλα αυτά τα χρόνια, για να κρατήσει το κόστος αγοράς χαμηλά, με τον Tamura να υποστηρίζει πως, αν το πανίσχυρο coupe είχε αναπτυχθεί περαιτέρω, η τιμή του θα ξεπερνούσε τις 200.000 ευρώ.

Ο καθένας μπορεί να βγάλει το δικό του συμπέρασμα γιατί ένα από τα θρυλικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία είχε αυτή την πορεία, πρέπει να σημειωθεί πάντως πως η τιμή του GT-R ανεβαίνει συνεχώς την τελευταία πενταετία. Χαρακτηριστικό είναι πως στην Ελλάδα τιμάται από 176.500 ενώ στην έκδοση NISMO, η τιμή του στην Ευρώπη ξεπερνάει το όριο των 200.000 ευρώ που έβαλε ο Tamura.

To Νissan GT-R πάντως παραμένει ακόμα και σήμερα ένα ικανότατο supercar που μπορεί να ανταγωνιστεί σε επιδόσεις πιο καινούρια από αυτό μοντέλα. Σκέψεις για κάποιον διάδοχο δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή, άρα δεν πρέπει να περιμένουμε κάποια εξέλιξη στον τομέα αυτόν άμεσα.
 

Toyota
test center