Δύο από τους κύριους πρωταγωνιστές των μικρομεσαίων, τα VW Golf και Opel Astra (αριστερά-δεξιά), θα αλλάξουν γενιές μέσα στην επόμενη 3ετία, με κύριο στόχο πάντα την κορυφή (κατασκοπευτική εικόνα).

Προσθιοκίνητη, εκτός από τετρακίνητη, με νέους turbo και με πιο δυναμική σχεδίαση, η επόμενη BMW X1 αναμένεται το 2015 (κατασκοπευτική εικόνα).

Με ξεχωριστό design στο εμπρόσθιο τμήμα του για ακόμη καλύτερη αεροδυναμική, θα έλθει την επόμενη χρονιά το 4ης γενιάς Toyota Prius (κατασκοπευτική εικόνα).

Το επόμενο Audi Q3 θα έλθει πιο δυναμικό από ποτέ. Θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα και θα έχει turbo κινητήρες από 1,4 λίτρα (κατασκοπευτική εικόνα).

Με νέα εμφάνιση που θα τονίσει τον πρακτικό του χαρακτήρα θα έλθει το επόμενο Yeti. Θα βασιστεί επίσης σε νέο δάπεδο και θα έχει νέους κινητήρες (κατασκοπευτική εικόνα).

Στο επόμενο i30 η Hyundai αλλάζει ριζικά τη σχεδίαση, ενώ παράλληλα θα δούμε για πρώτη φορά στο μικρομεσαίο έναν turbo βενζινοκινητήρα, χωρητικότητας μόλις 1,0 λίτρου (κατασκοπευτική εικόνα).

Το νέο Polo θα το δούμε το 2016 στις αγορές, με το νέο μοντέλο να αλλάζει δάπεδο, να μεγαλώνει αλλά και να ελαφραίνει (κατασκοπευτική φωτό).

Δυναμικές και φουτουριστικές γραμμές για το νέο Renault Megane, το οποίο θα δούμε το 2016 στις αγορές (κατασκοπευτική φωτό).

Το Top 10 των νέων μοντέλων μέχρι το 2017

Διαβάστηκε από 82189 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/4/2015
 

Με τη βοήθεια των κατασκόπων του, το Αuto Τρίτη βρήκε φωτογραφίες και πληροφορίες για το Top 10 των νέων μοντέλων που αναμένουμε μέχρι το 2017, αποκαλύπτοντας το μέλλον των επόμενων best-seller!

Νέο VW Golf & Νέο Opel Astra
Οι νέοι πρωταγωνιστές στα μικρομεσαία

VW Golf 8ης γενιάς
- Αισθητικό φρεσκάρισμα
- Πιο πλατύ και χαμηλό
- Ελαφρύτερο και με 3κύλινδρα μοτέρ
- Στους δρόμους το 2017


Η 8η γενιά του VW Golf είναι προ των πυλών και ετοιμάζεται πυρετωδώς για το 2017, παρότι το τωρινό Golf 7 έχει λανσαριστεί μόλις πριν 2 χρόνια. Στη νέα του γενιά, το γερμανικό best-seller δεν θα επικεντρωθεί τόσο στην αλλαγή της σχεδίασής του, όσο στην περαιτέρω μείωση του βάρους του και την αλλαγή των διαθέσιμων κινητήρων του. Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία των κατασκόπων μας, για μια ακόμη φορά ένα νέο Golf αισθητικά δεν θα διαφοροποιηθεί ριζικά σε σχέση με πριν, αλλά θα φρεσκάρει τις γνώριμες γραμμές του. Ουσιαστικά, στο εμπρόσθιο τμήμα τα φανάρια θα πλατύνουν, η γρίλια της μάσκας ελαφρώς θα αλλάξει, ενώ ο προφυλακτήρας θα αποκτήσει νέα τετραγωνισμένα πλαίσια στις άκρες του για τα LED φώτα ημέρας.

Μείον βάρος, κύλινδροι και κατανάλωση
Στον τομέα των διαστάσεων, το επόμενο
Golf θα πλατύνει και θα κοντύνει σε ύψος, προς όφελος της αεροδυναμικής. Παράλληλα, οι τεχνικοί της VW θα φροντίσουν ώστε να μειωθεί περαιτέρω το βάρος του (σχεδόν κατά 50 κιλά ανά έκδοση), ενώ οι κινητήρες του θα διαφοροποιηθούν, με πιθανό τον 3κύλινδρο 1.400άρη diesel του Polo, αλλά και διεύρυνση των επιλογών βενζίνης με σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Όλες οι παραπάνω αλλαγές έχουν ως στόχο την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, μαζί φυσικά και με την απαιτούμενη από τις Ευρωπαϊκές νόρμες, περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων του.

Opel Astra 5ης γενιάς
- Ελαφρώς μακρύτερο
- Με 1.000άρη turbo 115 PS
- Στην παραγωγή το 2015

Μετά το νέο Corsa, η Opel στρέφει το ενδιαφέρον της προς το
Astra, την 5η γενιά του οποίου αναμένουμε στην αγορά την επόμενη χρονιά. Το γερμανικό μικρομεσαίο θα μεγαλώσει ελαφρώς τις διαστάσεις του και κυρίως το μήκος του, αποκτώντας ένα μακρύτερο εμπρόσθιο τμήμα. Εκεί, θα δούμε επίσης νέα φωτιστικά με λαμπτήρες ημέρας LED, αλλά και τη νεότερη μάσκα της Opel των ADAM και Corsa. Περισσότερο δυναμισμό θα εκφράσει ο προφυλακτήρας, ενώ από εκεί και πίσω, παρότι δεν φαίνεται στη φωτογραφία μας, αναμένουμε ένα πιο κάθετο πίσω τμήμα από το τωρινό Astra. Τέλος, στη γκάμα εκτός του 5θυρου μοντέλου, θα έχουμε και πάλι το 3θυρο Astra με κουπέ στοιχεία.

Και με 1.000άρη turbo
Στο τεχνικό και μηχανικό κομμάτι, το επόμενο
Opel Astra θα είναι ένα από τα μοντέλα της εταιρείας που θα λάβει τον νέο 3κύλινδρο 1.000άρη turbo άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρα των 115 ίππων. Το μοτέρ αυτό θα συνδυαστεί με νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, βάζοντας το Astra ακριβώς απέναντι στους μικρότερου κυβισμού αντιπάλους του, όπως
π.χ. το Focus με τον 1.000άρη EcoBoost. Στους υπόλοιπους κινητήρες, θα δούμε 1.600άρηδες turbo βενζίνης και diesel με βελτιωμένη κατανάλωση και νέα κιβώτια. Τέλος, θα προσφερθεί και στο Astra το νέο σύστημα πολυμέσων IntelliLink του Corsa με διευρυμένη συνδεσιμότητα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »