Ο 4κύλινδρος 1.300άρης κινητήρας αντικαταστάθηκε, με έναν V8 κινητήρα 4,7 λίτρων.

Οι μηχανικοί της μάρκας κατάφεραν να το μετατρέψουν από εμπροσθιοκίνητο σε πισωκίνητο.

Το βάρος έχει αυξηθεί από τα 1.000 κιλά στα 1.375.

Το «mini» supercar! (+vid)

Διαβάστηκε από 5695 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2018
 

Η βρετανική μάρκα αναβίωσε το Cygnet, του έδωσε V8 μοτέρ, το μετέτρεψε σε πισωκίνητο και το στέλνει στο Goodwood για το ντεμπούτο του.

Μπορεί το Cygnet της Aston Martin να τράβηξε τα βλέμματα του κοινού, μιας και ήταν κάτι πολύ διαφορετικό από ό,τι είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε από την βρετανική μάρκα, οι περισσότεροι φίλοι της αυτοκίνησης όμως ξέρουν ότι στην ουσία επρόκειτο για το Toyota iQ κάτω από νέο όνομα.

Πέντε χρόνια περίπου όμως μετά το κόψιμο του «mini» από την γκάμα, η Aston Μartin αποφάσισε να το αναβιώσει μέσω ενός πραγματικά μοναδικού V8 Cygnet. Συγκεκριμένα, ο 4κύλινδρος 1.300άρης κινητήρας αντικαταστάθηκε (άγνωστο πως), με τον V8 κινητήρα 4,7 λίτρων της μάρκας, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη του να ξεπερνάει πλέον τα 430 άλογα με την βοήθεια ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι μηχανικοί της μάρκας κατάφεραν να το μετατρέψουν από εμπροσθιοκίνητο σε πισωκίνητο, ενώ ακόμα το εξόπλισαν με αναβαθμισμένο σασί και πολλές άλλες τροποποιήσεις, όπως ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, ισχυρότερα φρένα και 19άρες ζάντες αλουμινίου.
 
Λόγω κυρίως του νέου μοτέρ, το βάρος έχει αυξηθεί από τα 1.000 κιλά στα 1.375, ωστόσο είναι εντυπωσιακές οι νέες επιδόσεις που ανακοινώνει η εταιρεία. Το V8 Cygnet χρειάζεται πλέον μόνο 4,2 δευτερόλεπτα να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 274 χλμ./ώρα, την ίδια ώρα που το εργοστασιακό μοντέλο χρειαζόταν 11,8 δλ. με μέγιστη τελική τα 171 χλμ./ώρα.

Το πανίσχυρο αυτό V8 Cygnet θα κάνει ντεμπούτο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Goodwood.