H Peugeot Sport παρουσίασε σήμερα το 3008 DKR, με το οποίο θα υπερασπιστεί την περσινή νίκη της στο Ράλι Dakar.

Tο 3008 DKR βασίζεται (λέμε τώρα…) στο νέο Peugeot 3008.

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του Peugeot 3008 DKR θα γίνει σε λίγες ημέρες στην έκθεση του Παρισιού. Το αγωνιστικό του ντεμπούτο θα γίνει μέσα στον Οκτώβριο, όταν ο θρύλος Carlos Sainz θα κάτσει πίσω από το τιμόνι του στο Μαρόκο.

Το 3008 DKR είναι κατά 185 χλστ. μακρύτερο και κατά 167 χλστ. πλατύτερο από το 2008 DKR, ενώ το ύψος του μειώθηκε κατά 118 χλστ. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 200 χλστ., ενώ οι πρόβολοι μίκρυναν προς όφελος των off road ικανοτήτων.

Κάτω από το καπό παραμένει ο V6 diesel των 3,2 λίτρων, ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς. Στο 2008 DKR είχε απόδοση 350 ίππων και 800 Nm ροπή, αλλά στο 3008 DKR η ισχύς έπεσε κατά περίπου 20 ίππους.

Φέτος το Dakar θα ξεκινήσει στις 2/1/2017 και θα διεξαχθεί σε Παραγουάη, Αργεντινή και Βολιβία. Τα 3008 DKR με τα χρώματα των Red Bull και Total, θα οδηγήσουν οι Sebastien Loeb, Stephane Peterhansel, Cyril Despres και Carlos Sainz.

Το νέο Peugeot του Dakar

3.466 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2016

Με βάση το νέο Peugeot 3008, η Peugeot Sport εξέλιξε τον υπερασπιστή του περσινού τίτλου της στο Ράλι Dakar, το νέο 3008 DKR. Ας το γνωρίσουμε…

PEUGEOT: Νέο 3008 με premium χαρακτήρα & τεχνολογία

H Peugeot Sport παρουσίασε σήμερα το νέο της μοντέλο, με το οποίο θα υπερασπιστεί την περσινή νίκη της στο Ράλι Dakar. Λόγος γίνεται για το 3008 DKR που βασίζεται (λέμε τώρα…) στο νέο Peugeot 3008 και το οποίο θα πάρει τη σκυτάλη από το 2008 DKR.

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του Peugeot 3008 DKR θα γίνει σε λίγες ημέρες στην έκθεση του Παρισιού. Το αγωνιστικό του ντεμπούτο θα γίνει μέσα στον Οκτώβριο, όταν ο θρύλος Carlos Sainz θα κάτσει πίσω από το τιμόνι του στο Μαρόκο.

Φέτος το Dakar θα ξεκινήσει στις 2/1/2017 και θα διεξαχθεί σε Παραγουάη, Αργεντινή και Βολιβία. Τα 3008 DKR με τα χρώματα των Red Bull και Total, θα οδηγήσουν οι Sebastien Loeb, Stephane Peterhansel, Cyril Despres και Carlos Sainz.


Το 3008 DKR είναι κατά 185 χιλιοστά μακρύτερο και κατά 167 χιλιοστά πλατύτερο από το 2008 DKR, ενώ το ύψος του μειώθηκε κατά 118 χιλιοστά. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 200 χιλιοστά, ενώ οι πρόβολοι μίκρυναν προς όφελος των off road ικανοτήτων του οχήματος. Επίσης, πολλή δουλειά έγινε στην αεροδυναμική και στην ανάρτησή του.

Κάτω από το καπό παραμένει ο V6 diesel των 3,2 λίτρων, ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς. Στο 2008 DKR είχε απόδοση 350 ίππων και 800 Nm ροπή, αλλά στο 3008 DKR η ισχύς έπεσε κατά περίπου 20 ίππους, εξαιτίας του μικρότερου περιοριστικού στομίου. Από την άλλη, οι Γάλλοι ανακοινώνουν ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ τονίζουν πως οδηγείται πιο εύκολα.