Οι εικόνες περιορίζονται αποκλειστικά στις μπροστά θέσεις, με την προσοχή μας να επικεντρώνεται στον σπορ σχεδιασμό του τιμονιού.

Oι δύο οθόνες 10,25 ιντσών θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού όλων των E-Class.

Το νέο τιμόνι της Mercedes E-Class

18.997 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2020)

Η πλήρης αποκάλυψη της Mercedes E-Class θα χρειαστεί λίγο ακόμα χρόνο για να συμβεί, ωστόσο έχουμε την ευκαιρία να ρίξουμε μία καλή ματιά σε ένα μέρος του εσωτερικού του ανανεωμένου γερμανικού σεντάν.

Η Mercedes δεν είναι έτοιμη να προχωρήσει ακόμα στην επίσημη παρουσίαση της E-Class, έδωσε όμως στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του μοντέλου, για τις οποίες σας ενημερώσαμε. Όμως οι εικόνες αυτές περιορίστηκαν αποκλειστικά στο εξωτερικό μέρος του μοντέλου, το οποίο συν τοις άλλοις έφερε το συνηθισμένο καμουφλάζ.
 
Μετά το εξωτερικό μέρος έχουμε τη δυνατότητα να δούμε εικόνες και από εσωτερικό. Μπορεί αυτές να μη φέρουν τη «στάμπα» του επίσημου, αφού δεν τις δημοσίευσε η Mercedes, ωστόσο μέσα του εξωτερικού που έφτασαν κοντά στην ανανεωμένη E-Class φρόντισαν να μας δώσουν μία καλή γεύση.
 
Οι εικόνες περιορίζονται αποκλειστικά στo ταμπλό, με την προσοχή μας να επικεντρώνεται στον σπορ σχεδιασμό του τιμονιού. Το κέντρο που φέρει το «αστέρι» της μάρκας είναι πιο στενό, ενώ πολύ πιο λεπτές είναι οι ακτίνες. Από κει και πέρα οι δύο οθόνες 10,25 ιντσών θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού όλων των E-Class, ενώ βλέπουμε πως άπλετα είναι τα μεταλλικά χαρακτηριστικά, τα οποία με μία πρόχειρη ματιά βρίσκονται στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και τα πετάλια.
 
Από κει και πέρα όπως σας έχουμε ενημερώσει από χθες οι πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές του κινητήρα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, αλλά η Mercedes λέει ότι τουλάχιστον επτά plug-in υβριδικά μοντέλα θα είναι μέρος της γκάμας της E-Class. Δύο νέοι κινητήρες θα φτάσουν επίσης μαζί με την ανανεωμένη E-Class, συμπεριλαμβανομένου ενός τετρακύλινδρου ήπια υβριδικού 2,0 λίτρων 268 ίππων, αλλά και ενός εξακύλινδρου 3λιτρου που προσφέρει 362 άλογα, επίσης με 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα.

Toyota
test center