Τόσο ίδια, μα και τόσο διαφορετικά!

Πιο επιθετική η Supra ειδικά στο πίσω μέρος. Οι πρησμένοι θόλοι που αγκαλιάζουν τα πίσω φώτα και η αεροτομή δεν αφήνουν περιθώρια για «πολλά-πολλά».

Πιο επιθετική η Supra ειδικά στο πίσω μέρος. Οι πρησμένοι θόλοι που αγκαλιάζουν τα πίσω φώτα και η αεροτομή δεν αφήνουν περιθώρια για «πολλά-πολλά».

Toyota Supra VS BMW Z4

Διαβάστηκε από 56687 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2019
 

Mr. Χάιντ και Δόκτωρ Τζέκιλ! Toyota Supra και BMW Ζ4, μετά από χρόνια επέστρεψαν, αποτελώντας ένα προϊόν συνεργασίας των δύο κατασκευαστών και διαθέτοντας πολλά κοινά στοιχεία, ωστόσο διατηρώντας το καθένα τα δικά του χαρακτηριστικά.

Η κλασσική νουβέλα «Η Παράξενη Υπόθεση του Δόκτωρ Τζέκιλ και του Κύριου Χάιντ» του Σκωτσέζου συγγραφέα Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον, πραγματεύεται με τη διχασμένη φύση του πρωταγωνιστή, ο οποίος ως Δόκτωρ Τζέκιλ έχει ένα ενάρετο και πράο βίο, ενώ ως Κύριος Χάιντ ρέπει προς την ακολασία και την παρανομία.

Τη σχέση έχει όμως η νουβέλα με τις Supra και Ζ4; Τα δύο μοντέλα κατασκευάστηκαν και εξελίχθηκαν από κοινού, με προφανή σκοπό τη μείωση του κόστους εξέλιξης. Θα λέγαμε πως μοιράζονται το ίδιο DNA, άλλωστε πλατφόρμα και κινητήρες είναι κοινοί, ωστόσο οι δύο «έλικες» που ενώνονται για το σχηματισμό του, έχουν τόσο διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Η Ζ4 από τη μία έχει τη γοητεία του roadster και τον αέρα που αποπνέει, κάνοντάς σε να ονειρεύεσαι καλοκαιρινές βόλτες, ωστόσο η Supra από την άλλη σου ξυπνάει πιο μοχθηρά ένστικτα και το μόνο που θες είναι να βρεθείς πίσω από το τιμόνι του σε ένα δρόμο με στροφές και την αδρεναλίνη να ξεπερνάει τα όρια… 

Με διαφορετική φιλοσοφία σχεδίασης
Από τη στιγμή που η εξέλιξη των δύο μοντέλων έγινε από κοινού και η πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκαν είναι κοινή, αναμενόμενο είναι πως οι διαστάσεις των δύο μοντέλων είναι σχεδόν πανομοιότυπες. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει διαστάσεις: 4.381 χλστ. μήκος, 1.854 χλστ. βάρος και ύψος 1.293 χλστ.. Τα αντίστοιχα νούμερα του βαυαρικού μοντέλου είναι 4.324, 1.864 και 1.304 χλστ.. Δηλαδή διαφορές που δεν ξεπερνούν ούτε το ένα εκατοστό. 

Αντίστοιχα και το βάρος των δύο μοντέλων, δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές, με τους ανθρώπους της Toyota να έχουν κάνει καλύτερη δουλειά πάντως, καθώς η Supra είναι 70 κιλά πιο ελαφριά (1.541 έναντι 1.610 κιλών στις εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα). Σύμφωνα με αυτά που ισχυρίζονται οι δύο εταιρείες και τα δύο μοντέλα έχουν κατανομή βάρους 50:50. 

Η θεμελιώδης διαφορά των δύο μοντέλων έχει να κάνει με το αμάξωμα τους. Η Supra είναι ένα καθαρόαιμο σπορ κουπέ μοντέλο, ενώ η Z4 ένα γνήσιο κάμπριο, το οποίο μάλιστα έχει αποκλειστικά υφασμάτινη οροφή. Και όμως αυτός δεν είναι ο κύριος υπεύθυνος του χαρακτήρα των δύο μοντέλων. 

Αν ψάχνετε τον υπεύθυνο αυτής της κατάστασης, τότε η απάντηση κρύβεται στη λέξη «ντιζάιν». Ξεκάθαρα πάνω στα αμαξώματα των δύο σπορ μοντέλων κρύβονται δύο διαφορετικοί κόσμοι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »