Έμφαση στην άνεση, στο χαμηλό επίπεδο θορύβου και στην άριστη ποιότητα κύλισης δίνει το VW Tiguan.

H ανάρτηση της Χ1 είναι πιο σφιχτή από αυτό που περιμένεις σε ένα crossover χάνοντας σε άνεση, αλλά κερδίζοντας σε οδηγική αίσθηση και κράτημα.

Στο δρόμο: Σπορτίφ η Χ1, πιο άνετο το Tiguan

59.139 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2016)

Στην πράξη, η BMW X1 δείχνει με το καλημέρα τον σπορτίφ προσανατολισμό της χάρη στο μεστό σε αίσθηση τιμόνι και από το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου με τη σφιχτή ανάρτηση και την άψογη σε λειτουργία τετρακίνηση, που φροντίζει πάνω από όλα ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η σφιχτή ανάρτηση μετριάζει τα επίπεδα της άνεσης και την ποιότητα κύλισης σε οδόστρωμα με ανωμαλίες. Σε καλό οδόστρωμα όμως η X1 ταξιδεύει εξαιρετικά ήσυχα και ταυτόχρονα εμπνέει απόλυτη σιγουριά με το all weather κράτημα, τον άριστο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση, τη μικρή κλίση και τα εξαιρετικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,8 μ.) 

Από την άλλη, το Tiguan προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης, χωρίς να είναι πλαδαρό ή να γέρνει έντονα. Οι αναρτήσεις καταπίνουν τις κακοτεχνίες χωρίς να θορυβούν και χωρίς να δείχνουν τάσεις ενδοτικότητας. Το ταξίδι είναι εξαιρετικά ευχάριστο, αφού μένεις κυριολεκτικά ατσαλάκωτος ακόμη και μετά από πολλές ώρες πίσω από τιμόνι. και το αυτοκίνητο εμφανίζει ιδιαίτερη σταθερότητα. Ακόμη και σε πιο «κλειστές» διαδρομές, το Tiguan δεν ιδρώνει με την τετρακίνηση να απογειώνει την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες και το τιμόνι, αν και ελαφρύ, να είναι καλοζυγισμένο και ακριβές. Πολύ καλά είναι και τα φρένα, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 37,5 μ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto