Το Quartz concept στηρίζεται στην πλατφόρμα του Peugeot 308 και αποτελεί την εξέλιξη της σχεδιαστικής «γλώσσας» της εταιρείας, όπως αυτή μας συστήθηκε μέσω του Exalt concept.

Το plug-in hybrid σύστημα του Quartz concept αποτελείται από ένα 1.600άρι turbo μοτέρ 270 ίππων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες 115 ίππων, έναν σε κάθε άξονα. Η συνολική ισχύς του ανέρχεται στους 500 ίππους.

Στο εσωτερικό βλέπουμε την εξέλιξη της μίνιμαλ λογικής που επικρατεί στο 308, με τον αριθμό των χειριστηρίων να έχει κρατηθεί στο ελάχιστο δυνατό.

Υβριδικό και με SUV αισθητική το Peugeot 3008 του 2016

5.159 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2014

Μέσω του Quartz concept, ενός υβριδικού «θηρίου» 500 ίππων, η Peugeot μας δίνει μια πρόγευση για τη λογική του επόμενου 3008, το οποίο θα διαθέτει περισσότερο SUV αισθητική, plug-in hybrid έκδοση και μίνιμαλ εσωτερικό.

PEUGEOT: Νέο 3008 με premium χαρακτήρα & τεχνολογία

Η Peugeot παρουσίασε το Quartz, ένα crossover πρωτότυπο μοντέλο που μας προϊδεάζει για την αισθητική του επόμενης γενιάς 3008. Στηρίζεται στην πλατφόρμα EMP2 που χρησιμοποιεί το Peugeot 308 και αποτελεί την εξέλιξη της σχεδιαστικής «γλώσσας» της εταιρείας, όπως αυτή μας συστήθηκε μέσω του Exalt concept.

Το μήκος του Quartz concept είναι 4,5 μ., ενώ στη διαμόρφωση ενός σπορτίφ ύφους, συμβάλλουν οι μικρές γυάλινες επιφάνειες. Στο εσωτερικό, τώρα, βλέπουμε την εξέλιξη της μίνιμαλ λογικής που επικρατεί στο 308, με τον αριθμό των χειριστηρίων να έχει κρατηθεί στο ελάχιστο δυνατό. Το τιμόνι είναι μικρό σε διαστάσεις, ενώ ο διάκοσμος αποτελείται από πολυτελή υλικά.

Το εντυπωσιακό πρωτότυπο παίρνει κίνηση από ένα plug-in hybrid σύστημα, το οποίο αποτελείται από το 1.600άρι turbo μοτέρ της εταιρείας και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Ο μπροστινός άξονας κινείται από το μοτέρ βενζίνης των 270 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα των 115 ίππων, με τον τελευταίο να φορτίζει και την μπαταρία. Στον πίσω άξονα κίνηση δίνει το ηλεκτρικό σύνολο των 115 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται στους 500 ίππους, ενώ το γαλλικό concept μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ.

Το παρόν δίνει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ η πνευματική ανάρτηση ρυθμίζεται αυτόματα, μεταβάλλοντας την εδαφική ανοχή από 300 έως 350 χλστ., με την όλη διαδικασία να γίνεται μέσω καμερών στον προφυλακτήρα, οι οποίες προετοιμάζουν το αυτοκίνητο για τον δρόμο που έρχεται.

Και αν το ανθρακονημάτινο αμάξωμα και η απόδοση των 500 ίππων, προφανώς δεν θα περάσουν στο επόμενο Peugeot 3008, εντούτοις η περισσότερο SUV αισθητική, η plug-in hybrid έκδοση, αλλά και το μίνιμαλ-πολυτελές εσωτερικό, θεωρούνται σχεδόν σίγουρα «συστατικά» στη «συνταγή» του επόμενου 3008, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί το 2016.

42 διαθέσιμα άρθρα για PEUGEOT  3008