Αποτελέσματα σύγκρισης
τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...
Αν έχετε απορίες για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που ακολουθούν, πηγαίνετε τον κέρσορα επάνω του και διαβάστε την περιγραφή του. Μοντέλα που δεν έχουν δοκιμαστεί από το auto τρίτη δεν εμφανίζονται.
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition |
Ναι |
---|---|
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός |
ΟΧΙ |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | Ναι |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | ΟΧΙ |
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | Ναι |
Κεντρικό κλείδωμα | Ναι |
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry |
ΟΧΙ |
Προβολείς ομίχλης | Ναι |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | ΟΧΙ |
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας |
ΟΧΙ |
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών |
ΟΧΙ |
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | |
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής |
ΟΧΙ |
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου |
LED |
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) |
ΟΧΙ |
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) |
ΟΧΙ |
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργεία corner assist |
ΟΧΙ |
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι |
Ναι |
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών |
Ναι |
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού |
Ναι |
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control |
Ναι |
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | Ναι |
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | ΟΧΙ |
Θερμαινόμενα καθίσματα | ΟΧΙ |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | |
Σπόρ καθίσματα | Ναι |
Δερμάτινες επενδύσεις | ΟΧΙ |
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος |
Ναι |
Διάσταση Ελαστικών | 195/50 R16 |
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα |
Κιτ επισκευής |
Ηλιοροφή | Ναι |
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) |
7" |
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας |
ΟΧΙ |
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation |
ΟΧΙ |
Άλλες παροχές |
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP |
Ναι |
---|---|
Αερόσακοι σύνολο | 4 |
Αερόσακος οδηγού | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 |
Αερόσακος κεφαλής | |
Αερόσακοι γονάτων | |
Ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό, για να μην συγκρουστούν μεταξύ τουςΑερόσακος κεντρικός |
|
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) |
Ναι |
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα |
Ναι |
Συναγερμός | OXI |
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist |
Ναι |
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist |
ΟΧΙ |
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος |
ΟΧΙ |
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου |
ΟΧΙ |
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. |
ΟΧΙ |
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού |
ΟΧΙ |
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0-400 μέτρα (δλ.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 75 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 78,1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) |
6,5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) |
692 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) |
130 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) |
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Ανάρτηση
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή)
Τι λέτε για την 5η BMW που πιάνει φωτιά; MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα «Εξηλεκτρισμένα» όλα τα Mazda από το 2030 Την «baby» Mustang Μach-E ετοιμάζει η Ford Πρώτες τιμές για την Mercedes-Maybach S-Class Η «καυτή» Porsche Cayenne Coupe έγραψε ιστορία στο Ring Audi Q3 Sportback με όφελος ηλεκτροκίνησης από 4000€ Η Περιφέρεια Πελοποννήσου «ηλεκτρίστηκε» με 10 Nissan LEAF Δοκιμή: Βενζινοκίνητο Peugeot 3008 με 130 PS Στην Ελλάδα το DS 7 Crossback E-Tense με τα 225 άλογα PEUGEOT: Με μοτέρ κάθε λογής για όλα τα γούστα Με Volvo XC40 ο ο Αντετοκούνμπο των LA Lakers Νέο Lexus NX: Το πρώτο Plug-in μοντέλο της Lexus PREMIUM Προϊόντα & Υπηρεσίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Copyright © 2024 - autotriti.gr |