Δοκιμή: Mazda MX-5 RF

Η μεταφορά βάρους ή το trail braking θα ελαφρύνει ευχάριστα την ουρά και θα μεγαλώσει ανάλογα το χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού.

Τονισμένα πίσω καπούλια, έντονοι ώμοι και το χαμηλό, μακρύ καπό, στοιχεία που δικαιώνουν απόλυτα τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo», η οποία σε ελεύθερη μετάφραση αποτυπώνει τη στιγμή που το αρπακτικό ορμάει προς τη λεία του. Με την οροφή μαγικά αποθηκευμένη στο πίσω μέρος (η διαδικασία γίνεται ηλεκτρικά σε μόλις 13 δλ. ακόμη και εν κινήσει με ταχύτητα έως 10 χλμ./ώρα), το ΜΧ-5 συνεχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις.