" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

977 χιλιόμετρα μέγιστη αυτονομία έχει το 3κύλινδρο Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS, χάρη στην εργοστασιακή κατανάλωση των 4,3 λτ./100 χλμ., αλλά και απαλλαγή από τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Το high-tech Honda CR-V 1,6 i-DTEC σας επιβαρύνει με 107 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας, ενώ με μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ., σας προσφέρει ιδανικά, αυτονομία 1.289 χλμ.

Πουλάς «μούρη» με την Mercedes-Benz A160 CDI, ενώ δεν πληρώνεις Τέλη Κυκλοφορίας και χάρη στα 3,8 λτ./100 χλμ. του κατασκευαστή, ξεχνάς να βάλεις και πετρέλαιο (μέγιστη αυτονομία 1.316 χλμ.).

Αστική ευελιξία και μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι (έως 1.139 χλμ.) προσφέρει το μικρό πολυμορφικό Nissan Note 1,5 dCi, του οποίου το diesel μοτέρ έχει κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ.

Ευρύχωρο και προσιτό το SEAT Toledo 1,6 TDI 105 PS, ενώ μαζί του «αγοράζετε» αυτονομία έως 1.250 χλμ., κατανάλωση από 4,4 λτ./100 χλμ. και 103 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας.

Καίνε με το σταγονόμετρο

Διαβάστηκε από 46464 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2014

Επιλέγουμε πέντε μοντέλα με διαφορετικά χαρακτηριστικά αμαξώματος, με κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, που έχουν έναν κοινό παρονομαστή: όλα ζητάνε την ελάχιστη δυνατή ποσότητα καυσίμου για να κινηθούν.

 
Όταν με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ, ανάλογα με το μέγεθός του, μπορείς να κάνεις κοντά ή και αρκετά περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα, αρχίζεις να ηρεμείς από τις σκέψεις για τον μηνιαίο, προσωπικό ή οικογενειακό, λογαριασμό για καύσιμα. Πόσο μάλλον, όταν πληρώνεις το λίτρο στα 1,3 περίπου ευρώ, που κοστίζει σήμερα το πετρέλαιο και οδηγείς ένα σύγχρονο SUV, όπως το Honda CR-V 1,6 i-DTEC, που «ζητά» 5 λτ./100 χλμ. για να σε πηγαίνει στην εθνική με 120 χλμ./ώρα.

Αλλά ακόμα και με την τιμή της βενζίνης, άλλο είναι να οδηγείς στην Αθήνα το Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS, ένα μικρό μοντέλο με μέση κατανάλωση  4,3 λτ./100 χλμ. Σβήνει και μόνο του στο φανάρι, όπως και το Nissan Note 1,5 dCi, με τα δύο μικρά μοντέλα, να προσφέρουν δύναμη, οικονομία και …απαλλαγή από τα Τέλη Κυκλοφορίας. Όπως, δηλαδή, και το πολυτελές μικρομεσαίο Mercedes-Benz A160 CDI, το οποίο σου προσφέρει κύρος και μέγιστη «θεωρητική» αυτονομία 1.316, χάρη στην εργοστασιακή κατανάλωση των 3,8 λίτρων πετρελαίου, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής.

Γίνεται, επομένως, προφανές πως η οικονομία χρήσης, δεν αφορά σήμερα μόνο στα μικρά αυτοκίνητα. Ανάλογα με το budget σου μπορείς να αγοράσεις ένα premium, SUV ή Crossover, αλλά και ευρύχωρο οικογενειακό κάθε αμαξώματος, όπως το μικρομεσαίο sedan SEAT Toledo 1,6 TDI 105 PS και να κάνεις τη «δουλειά» σου, ξενοιάζοντας στη συνέχεια με το κόστος χρήσης. 

 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »