- Στα 90 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία. - Με 394 άλογα η έκδοση 55 TFSI e quattro. - Στα 490 άλογα η έκδοση 60 TFSI e quattro. - Εξοπλισμένα με νέα μπαταρία 25,9 kWh.
- Θα ανακάμψει η αγορά ηλεκτρικών παρά τη μείωση στις πωλήσεις λένε οι ειδικοί - Οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών θα φτάσουν τα 17 εκατομμύρια αυτοκίνητα - Η Κίνα είναι ο «μεγάλος παίκτης» της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών - Ειδικοί λένε πως τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν το ίδιο με τα συμβατικά το 2030
- Renault Clio και Mitsubishi Colt έχουν 65 άλογα, όσο είχαν τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια - Θες 700 μέτρα να προσπεράσεις - Δεν κερδίζεις σε κατανάλωση γιατί πρέπει να πατάς συνέχεια γκάζι για να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά - Στα ίδια λεφτά αγοράζεις μέχρι και τούρμπο μικρό SUV
- Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό! - Με 588 άλογα, ροπή 1.164 Nm και 473 χλμ. αυτονομία. - Μπορεί και περιστρέφεται επί τόπου! - 12άρες οθόνες στην καμπίνα, τεχνολογίες και ήχος «G-Roar».
Euro AllSeason AS210 ή Vector 4seasons Gen-3; Falken Vs Goodyear - Παίρνει ισοπαλία από Goodyear στο βρεγμένο το Falken (43 μ. κάνουν και τα 2) - Μία η άλλη τα 2 λάστιχα σε κράτημα στο στεγνό - Κερδίζει το Falken σε κράτημα στο βρεγμένο - Ένα 30άρι ευρώ η διαφορά τιμής της 4άδας τους (φθηνότερο το AS210)
- 6 χιλιάρικα ακριβότερη η X1 και με 3 χρόνια λιγότερη εγγύηση (2 έναντι 5) - Καις 600 ευρώ το χρόνο λιγότερα με το Peugeot - Φρενάρει μισό αμάξι (2 μέτρα) πιο μακριά η BMW - H X1 προσπερνάει 1,5 δλ. γρηγορότερα
- Από 55.590 ευρώ το κόστος αγοράς στην Ελλάδα - Αποδίδει 460 άλογα και προσφέρει αυτονομία 528 χλμ. - Πιο σφιχτό σε ανάρτηση και με περισσότερες επιλογές σε «στήσιμο» - Πιο επιθετικό σε εμφάνιση και με νέα καθίσματα