Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/9/2008
TEST
Seat Ibiza SportCoupe
Κερδίζει τις εντυπώσεις!
Διαβάστηκε από 3546 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/9/2008
Το 3θυρο Seat Ibiza στη νέα του γενιά αλλάζει ονομασία και αποκτά μια πιο ενδιαφέρουσα και σπορ εμφάνιση, με στόχο να κερδίσει την προτίμηση του πιο νεανικού κοινού της κατηγορίας.
Στη νέα γενιά του Ibiza η Seat επέλεξε να τονίσει τη διαφορετικότητα του 3θυρου μοντέλου έναντι του 5θυρου, λανσάροντάς το μάλιστα και με διαφορετική ονομασία. Το νέο Ibiza SportCoupe, λοιπόν, είναι η έκδοση εκείνη του Ibiza, που θα απευθυνθεί πιο ευδιάκριτα στο νεανικό κοινό της μικρής κατηγορίας. ¶λλωστε σε αυτό θα βασιστούν και οι γρήγορες εκδόσεις του μοντέλου. Εκτός από το όνομα πάντως, η εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι ένα ακόμη στοιχείο που το διαχωρίζει από το 5θυρο.
Πιο σπορ σχεδίαση
Συνολικά, η νέα γενιά Ibiza ενσωματώνει μια πιο σπορτίφ σχεδίαση, όμως το SportCoupe είναι η έκδοση εκείνη που επιτείνει αυτόν το χαρακτηρισμό. Όπως είναι φυσιολογικό, οι αλλαγές εντοπίζονται από την πόρτα του οδηγού και πίσω, εκεί όπου η οροφή έχει μεγαλύτερη κλίση, οι πίσω κολώνες είναι μικρότερες σε διαστάσεις, ενώ διαφορετική είναι η σχεδίαση του πίσω τζαμιού. Επιπλέον, απουσιάζει το τρίτο πλαϊνό τζάμι, ενώ παράλληλα τα πίσω φωτιστικά έχουν πιο σφηνοειδή σχεδίαση. Αυτές οι αλλαγές, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος (1,428 μέτρα -17 χλστ. λιγότερα σε σχέση με το 5θυρο), όπως και οι προαιρετικές 17άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής, ολοκληρώνουν τη σπορ εμφάνιση του Ibiza SportCoupe.
Περισσότερο σπορ και στο δρόμο
Η έκδοση του Seat Ibiza SportCoupe, που είχαμε στη διάθεσή μας, εφοδιαζόταν με τις προαιρετικές 17άρες ζάντες (στάνταρ 16άρες) και χαμηλού προφίλ ελαστικά. Η επιλογή αυτή είχε φυσικά θετικό αντίκτυπο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η οποία ήταν πιο σπορ από αυτή του 5θυρου, αφού το Ibiza SportCoupe εμφάνισε υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης σε κλειστές διαδρομές, όντας σταθερό και ακλόνητο. Κάποιες μικρές κλίσεις του αμαξώματος εντάσσονται στα φυσιολογικά επίπεδα, όμως η επιλογή τροχών αυτών των διαστάσεων είχε ως αποτέλεσμα να μειωθούν τα επίπεδα της άνεσης, αφού οι ανωμαλίες γίνονται πλέον πιο αισθητές στο εσωτερικό.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. του Ibiza SportCoupe, όπως και στο 5θυρο μοντέλο, απέδωσε στο δυναμόμετρο 95 ίππους, 10 περισσότερους από την εργοστασιακή μέτρηση. Στο δρόμο, όμως, η ισχύς αυτή δε γίνεται αισθητή, κυρίως λόγω των μακριών σχέσεων του κιβωτίου, αλλά και της μέτριας απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού. Μάλιστα, σε σχέση με το 5θυρο Ibiza, το Ibiza SportCoupe στο πεδίο των μετρήσεων σημείωσε πιο αργά νούμερα σε όλες τις επιδόσεις, κάτι που οφείλεται εν πολλοίς στα ελαστικά διαστάσεων 215/40 με τις 17άρες ζάντες. Αξίζει να αναφέρουμε τη σχετικά χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα.
Δεν έχει διαφορές σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο το εσωτερικό του Ibiza SportCoupe, παραμένοντας προσεγμένο και διακριτικά σπορτίφ.

Ο χώρος αποσκευών του Ibiza SportCoupe διαθέτει χωρητικότητα 284 λίτρων, δηλαδή 8 λίτρα λιγότερα από αυτόν του 5θυρου Ibiza.

Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα του Ibiza SportCoupe έχουν περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια τους, πολύ καλό για τους ώμους τους και απλά επαρκή χώρο για τα γόνατά τους.