ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η ML450 Hybrid προστίθεται στη γκάμα των υβριδικών της Mercedes.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ML450 Hybrid προστίθεται στη γκάμα των υβριδικών της Mercedes.

Υβριδική και τετρακίνητη

(9/4/2009)

Φόρα πήρε η Mercedes στα υβριδικά, αφού μετά την S400 Hybrid, ήρθε η σειρά της ML. Η ML450 Hybrid χρησιμοποιεί προηγμένη υβριδική τεχνολογία, αποδίδει 340 ίππους και η κατανάλωσή της έχει μειωθεί μέχρι 60%. Οι εκτός δρόμου δυνατότητες, η πολυτέλεια και η άνεση παραμένουν σε υψηλό επίπεδο

Μέχρι πρότινος το μπλε ήταν το οικολογικό χρώμα της Mercedes, αφού τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματά της είχαν το όνομα BlueEFFICIENCY ή BlueTEC. Τώρα όμως, με την προσθήκη των S400 Hybrid και ML450 Hybrid, μια νέα περίοδος ξεκινά για τη γερμανική φίρμα, αφού εκτός από μπλε, τα μοντέλα της αποκτούν επιπλέον την κωδική ονομασία Hybrid.

Η εξωτερική εμφάνιση της ML450 Hybrid δεν διαφέρει από την «κλασική». Οι διαφορές εντοπίζονται κάτω από το καπό….

Η εξωτερική εμφάνιση της ML450 Hybrid δεν διαφέρει από την «κλασική». Οι διαφορές εντοπίζονται κάτω από το καπό….

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναφορικά με την περίπτωση της ML450 Hybrid, διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση συγκριτικά με το υπάρχον μοντέλο δεν υπάρχουν, ουσιαστικές όμως είναι οι επεμβάσεις που έχουν γίνει κάτω από το καπό. Εκεί βρίσκεται ένας V6 3,5 λίτρων που αποδίδει 279 ίππους και έχει 350 Nm ροπής και στον οποίο έχει βελτιστοποιηθεί η διαδικασία της καύσης (επεμβάσεις έχουν γίνει σε κυλινδροκεφαλή, πιστόνια και εκκεντροφόροους) προκειμένου η κατανάλωση να πέσει σε κατώτερα επίπεδα.
Αυτός συνδυάζεται με δύο μικρούς σε όγκο ηλεκτροκινητήρες 85 και 82 ίππων, οι οποίοι ωστόσο δεν προστίθενται συνολικά στην ιπποδύναμη των 279 ίππων του V6, αλλά ο καθένας λειτουργεί αναλόγως των συνθηκών. Έτσι, η συνολική ιπποδύναμη του μοντέλου ανέρχεται στους 340 ίππους και η συνολική ροπή στα 517 Nm. Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στο σασμάν και τον κινητήρα, αποδίδει 85 ίππους, έχει 235 Nm ροπής και είναι σχεδιασμένος με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση και τις μικρότερες το δυνατόν απώλειες. Ο δεύτερος είναι τοποθετημένος στο «τέλος» του αποτελεί την ιδανική λύση για να κινείσαι μόνο ηλεκτρικά και παρέχει τη λειτουργία overboost. Αποδίδει 82 ίππους και έχει 260 Nm ροπής.
Η ηλεκτρική ενέργεια αντλείται από μια εξελιγμένη μπαταρία 288 Volt, που βρίσκεται τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος. Ζυγίζει 83 κιλά και αποδίδει 45 kW και αποτελείται από 240 συνολικά κυψέλες. O τρόπος που λειτουργεί το υβριδικό σύστημα στο μοντέλο, απεικονίζεται και στην οθόνη του συστήματος COMAND στην κεντρική κονσόλα.
Πως λειτουργεί τώρα στην πράξη η υβριδική ML450; Όταν το όχημα είναι σε στάση, ο βενζινοκινητήρας είναι σβηστός. Κατά τους ελιγμούς παρκαρίσματος χρησιμοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια (δεύτερος ηλεκτροκινητήρας). Όταν ο οδηγός ξεκινά με «ελαφρύ» το γκάζι, επίσης η κίνηση συνεχίζει να γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα, στο kickdown όμως το σύστημα αναγνωρίζει την ανάγκη της επιτάχυνσης και μαζί με το βενζινοκινητήρα μπαίνει σε λειτουργία ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας παρέχοντας τη λειτουργία του overboost. Όπως και στα υπόλοιπα υβριδικά οχήματα (αλλά και συμβατικά), κατά το φρενάρισμα αποθηκεύεται ενέργεια στη μπαταρία μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Η μέση κατανάλωση του μοντέλου είναι 10,6 l/100km ενώ η θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 840 χιλιόμετρα.
Toyota
ESPRINTER 5 THINKS