Αποκάλυψη για τη νέα Mercedes SLK!
(13/1/2011)
Το πολυαναμενόμενο ανοικτό όχημα του Γερμανού κατασκευαστή είναι πλέον πραγματικότητα, με τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της τρίτης γενιάς της SLK να κάνουν το γύρo του κόσμου. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα στη Γενεύη, ενώ φέρει αρκετά στοιχεία από την κορυφαία SLS AMG, και σε κάθε περίπτωση κορυφαία τεχνολογία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης σε μόλις δύο μήνες, και η τρίτη γενιά της SLK υπόσχεται σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου (έως και 25%), ενώ θα φέρει πληθώρα νέων τεχνολογιών σε σχέση με το αυτοκίνητο που αφήνει πίσω. Εκτός λοιπόν από την επαναστατική λειτουργία «Magic Sky Control» της ηλιοροφής, που μπορεί να αφήνει το φως του ήλιου να περνά στην καμπίνα ή όχι, με το πάτημα σχετικού διακόπτη, η νέα SLK θα χρησιμοποιεί τεχνολογία που αναμένεται να την φέρει στην κορυφή της κατηγορίας της, σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις των υπευθύνων της φίρμας.Έτσι στο βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται το επαναστατικό Attention Assist (με ανίχνευση της τάσης του οδηγού για υπνηλία-drowsiness detection), και το σύστημα Adaptive Braking που δεν αφήνει το όχημα να κυλίσει προς τα πίσω όταν αυτό είναι ακίνητο σε μια ανηφόρα, χωρίς ο οδηγός να πατά το φρένο. Ως επιπλέον εξοπλισμός θα διατίθεται το Distronic Plus το οποίο διατηρεί την απόσταση από το προπορευμένο όχημα σταθερή, ενώ μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και να το επιταχύνει ξανά, ανάλογα με το πώς κινείται το όχημα εμπρός. Την παράσταση όμως θα κλέψει και το γνωστό μας Pre-Safe το οποίο διαθέτει λειτουργία «Pre-Safe Brake» (επίσης επιπλέον εξοπλισμός). Αυτή ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης χωρίς την «άδεια» του οδηγού όταν κρίνει ότι μπορεί να προκύψει σύγκρουση, και μπορεί να φτάσει έως το σημείο ακινητοποίησης της SLK εάν ο οδηγός αγνοήσει τις σχετικές ηχητικές ειδοποιήσεις που προηγούνται! Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε και τον βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή που πλέον βρίσκεται στο 0,30 έναντι του 0,32 Cd της προηγούμενης γενιάς.
Από πλευράς κινητήρων η νέα SLK θα παρουσιαστεί αρχικά με τρία μηχανικά σύνολα. Οι τετρακύλινδρες εκδόσεις είναι οι SLK 200 BlueEFFICIENCY και SLK 250 BlueEFFICIENCY στα 1.796 κ.εκ. με την απόδοση στους 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Μάλιστα η Mercedes υποστηρίζει ότι η έκδοση SLK 200 είναι η πιο οικονομική στην κατηγορία της με κατανάλωση στα 6,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα (με το αυτόματο κιβώτιο 7G TRONIC PLUS που εδώ αποτελεί επιπλέον εξοπλισμό), και CO2: 142 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. για το μοντέλο έρχονται σε 7,0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. (με το χειροκίνητο κιβώτιο).
Στην περίπτωση της SLK 250 BlueEFFICIENCY το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ. Η κατανάλωση είναι τα 6,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, οι ρύποι CO2 είναι τα 144 γρ./χιλιόμετρο, τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,6 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 243 χ.α.ω.
Ακολουθεί η έκδοση SLK 350 BlueEFFICIENCY, με V6 κινητήρα στα 3.498 κ.εκ. και την απόδοση να αγγίζει τους 306 ίππους. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,6 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 250 χ.α.ω. ενώ η κατανάλωση είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τους ρύπους CO2 στα 167 γρ./χιλιόμετρο.
Στη Γερμανία το αυτοκίνητο θα μπορεί να παραγγελθεί από τις 17 του μήνα, με τιμές που θα ξεκινούν από τα 38.675 ευρώ (SLK 200 BlueEFFICIENCY), 44.256 ευρώ (SLK 250 BlueEFFICIENCY), και 52.300 ευρώ (SLK 350 BlueEFFICIENCY).