• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Giulia επιστρέφει μετά από σχεδόν 40 χρόνια, πισωκίνητη και αποφασισμένη για την κορυφή.

Στη δοκιμή μας η νέα Giulia πορεύτηκε με συντροφιά την πρώτη γενιά του μοντέλου.

«Όσο και υποκειμενική να είναι μια κρίση για την εμφάνιση, η Giulia είναι κούκλα»

«Όσο και υποκειμενική να είναι μια κρίση για την εμφάνιση, η Giulia είναι κούκλα»

«Όσο και υποκειμενική να είναι μια κρίση για την εμφάνιση, η Giulia είναι κούκλα»

Test: Giulia 2,2 Diesel

Διαβάστηκε από 55227 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/12/2016

Δοκιμάζουμε την πολυαναμενόμενη, μεσαία, πισωκίνητη Alfa Romeo Giulia. Η «κούκλα» της Alfa Romeo θέλει να βάλει τους δικούς της όρους στο παιχνίδι των σπορ σεντάν κοιτώντας τους Γερμανούς στα μάτια!

 
What is new
- Νέα μεσαία Alfa Romeo
- Επαναφορά του ονόματος Giulia μετά από 40 σχεδόν χρόνια
- Βασισμένη σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα
- Με 2,2 λτ. diesel 180 ίππων
- Κοστίζει 38.900 ευρώ
 
Πω, πω, πω! Χαμός στο πέρασμα της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι μόνο από τους Alfisti (μόνο που δεν βγήκε από την 159 του για να προσκυνήσει ένας φίλος οδηγός κοντά στην Μεταμόρφωση), αλλά και από οδηγούς άλλων αυτοκινήτων, προφανώς απαλλαγμένων από δόγματα και προκαταλήψεις. «Κούκλα», «είσαι ωραίος», «δώσε πόνο» είναι μερικές από τις ατάκες, που ακούσαμε και που ουσιαστικά επιβεβαίωναν στην πράξη την άποψη που αρχικά σχηματίσαμε (για την εμφάνιση τουλάχιστον) της Giulia. Είναι αλήθεια πως η Giulia άργησε στο ραντεβού μιας και το τελικό της λανσάρισμα έγινε μετά από πολύμηνη καθυστέρηση και αυτό σίγουρα επέτεινε την προσμονή του κοινού. Και όχι άδικα. Η Giulia είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την Alfa και τον μύθο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Όχι μόνο γιατί επαναφέρει το ιστορικό όνομα Giulia στη γκάμα της Alfa Romeo μετά σχεδόν 40 χρόνια, αλλά κυρίως επειδή είναι το μοντέλο που δείχνει το δρόμο προς τη νέα εποχή της ιστορικής μάρκας. Με το κλειδί στο χέρι και μια πανέμορφη Giulia 1.300 Τi από τα παλιά για παρέα, ξεκινάμε για στριφτερές διαδρομές ξεψαχνίζοντας τη νέα Giulia.
 
Είναι γόησσα
Η εμφάνιση της νέας Giulia, που έχει μήκος 4.643 χλστ. και μεταξόνιο 2.820 χλστ, ορίζεται τόσο από την καταγωγή της, όσο και από το τεχνικό της υπόβαθρο. Έτσι, η ύπαρξη της πίσω κίνησης και η μεταφορά του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα (για λόγους ζυγίσματος), μας έχουν φέρει ένα μεσαίο σεντάν με κοντό πίσω άκρο και πλατύ εμπρός καπό. Οι μικροί πρόβολοι, τα τονισμένα πίσω καπούλια, η εμβληματική μάσκα, τα στενόμακρα φώτα «δένουν» όλα μαζί σε ένα άκρως sexy αποτέλεσμα. Όσο και υποκειμενική να είναι μια κρίση για την εμφάνιση, η Giulia είναι κούκλα. Όπως και η προκάτοχός της άλλωστε, που στέκει επάξια δίπλα της. Η νέα πάντως παραπέμπει και σε 4θυρα κουπέ σε αντίθεση με την αυστηρά σεντάν λογική της πρώτης, που είχε εξελιχθεί σε αεροδυναμική σήραγγα καταφέρνοντας εντυπωσιακό συντελεστή για την εποχή της (cd:0,34). Είναι λογικό η νέα Giulia να τα καταφέρνει απίστευτα καλύτερα με το σχετικό συντελεστή να είναι στο εντυπωσιακό 0,25 (Mercedes C-Class και BMW Σειρά 3 είναι στο 0,26)! Όπως και να έχει οι Ιταλοί «ζωγράφισαν» στο χαρτί και μετέφεραν στο μέταλλο με μαεστρία. Το τελικό αποτέλεσμα συνδυάζει άψογα την κομψότητα με το δυναμισμό, το sexy με το ντελικάτο. Mε μια λέξη; Γόησσα!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • teo

    Πολύ ωραίο σύνολο μηχανικά, τεχνολογικά και φυσικά σχεδιαστικά, με ξεχωριστό χαρακτήρα σε σύγκριση με τον γερμανικό ανταγωνισμό. Σε μια 'άλλη' Ελληνική πραγματικότητα πιστεύω θα τα πήγαινε εξαιρετικά.

      15
  • alfa romeo fs

    Δε νομίζω ότι πρέπει να κρίνουμε πάντα ένα αυτοκίνητο με βάση το αν είναι καλό ή κακό για τη χώρα μας. Σημασία πιστεύω έχει το τί μπορεί να σου προσφέρει. Κι αυτό που μπορεί να προσφέρει είναι πάντα μα πάντα ένα όνειρο. Τί κι αν δεν μπορώ να την αγοράσω, την Julia εννοώ, μου αρκεί να την ονειρεύομαι. Κι έπειτα ας σκεφτόμαστε πόσες ώρες ξοδέψανε κάποιοι άνθρωποι, πόσο μεράκι δείξανε, πόση από την ψυχή τους καταθέσανε σ'αυτό το αυτοκίνητο! Αυτό πιστεύω ότι έχει αξία κι εκεί θα έπρεπε να σταματάμε. Εξάλλου ας σκεφτούμε λίγο, πόσες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν απομείνει που να στηρίζονται τόσο στο ένστικτο και στο πάθος τους; Πολύ λίγες και σίγουρα η Alfa Romeo είναι μία από αυτές.

      11
  • Porschetsolias με UNIMOG

    Συμφωνα με το τυπο η giulia είναι καλυτερη από την 3αρα.Δυο παρατηρήσεις ομως: 1)Για την Ελλαδα (με το φορο στα 2λιτρα) το μοντελο δε κανει..Τοσα αρθρα πανε τζαμπα μου φαινεται.Ας περιμενουμε λοιπον την νεα giulietta.Λενε ότι θα παταει στη πλατφορα της giulia (όπως η 1 με την 3αρα) αλλα το βρισκω πολύ αισιοδοξο αυτό. Λογικα δε θα ρισκαρoυν να κοψουν πωλήσεις από τη gulia. 2)Η bmw σε 1 χρονο θα επιστρεψει με νεα 3αρα σε νεα πλατφορμα, ιδια με την νεας 5αρας αλλα και της 7αρας.Αν δυναμωναν και το τρικυλινδρο 1500αρι (στην i8 βγαζει 230 αλογα) καμια 20 αλογα θα ηταν κορυφαια επιλογή.

      1

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα