Δοκιμάζουμε μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές της αγοράς, της οποίας η λίστα των πλεονεκτημάτων μεγαλώνει στο ανανεωμένο Yaris.

Νέα σχεδίαση και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής για το εσωτερικό του Toyota Yaris. Η βελτίωση της ηχομόνωσης είναι αισθητή στην πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Ο πετρελαιοκινητήρας του Yaris D-4D των 1,4 λίτρων διαθέτει αρκετά αποθέματα ροπής.

Το Toyota Yaris 1,4 D-4D είναι ευχάριστο και σίγουρο υπό πίεση, καθώς και άνετο και ευέλικτο στην πόλη.

Σωστή κλιμάκωση από το εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο ικανοποιεί και σε αίσθηση.

Test:Yaris 1,4 D-4D

151.239 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2015

Δοκιμάζουμε μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές της αγοράς, το Toyota Yaris, της οποίας η λίστα των πλεονεκτημάτων μεγαλώνει με τον 1,4 D-4D.

 
Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει 14.040 ευρώ
• Είναι 1,4 diesel με 90 PS
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

+ Κατανάλωση-επιδόσεις, Ποιότητα κατασκευής, Χώροι πρακτικότητα
4 αερόσακοι στη βασική έκδοση Cool

Με τα μικρά να καταλαμβάνουν το 43,6% των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το ποσοστό των diesel (συνολικά) να βρίσκεται στο 61,5% και το Toyota Yaris να κυριαρχεί στις πρώτες θέσεις των συνολικών πωλήσεων, με το 80% να αφορά στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του, είναι λογικό η σκέψη μας να πάει αμέσως στο «τι έχουν κάνει οι Ιάπωνες τεχνικοί, ώστε το Toyota Yaris, μετά από αυτήν την ανανέωση, να παραμείνει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων». Σύμφωνα με τους ίδιους, πάντως, για την ανανέωση του ιαπωνικού μικρού επενδύθηκαν 85 εκ. ευρώ, χρειάστηκαν 586.000 εργατοώρες και κατασκευάστηκαν 1.000 καινούρια μέρη. 
Λόγια, τελικά,  που δεν είναι «εντυπωσιασμού», αφού και στην πράξη το ανανεωμένο Yaris καταφέρνει να είναι καλύτερο από πριν. 

Από 14.040 ευρώ
Το ανανεωμένο Toyota Yaris έρχεται στις ίδιες τιμές με αυτές της προηγούμενης γενιάς. Συγκεκριμένα, ξεκινά από τα 13.970 ευρώ στη βασική έκδοση 1,4 D-4D 5d Cool, η οποία περιλαμβάνει όλα τα βασικά όπως 4 αερόσακους (7 στις επόμενες εκδόσεις), ESP, A/C, το ηχοσύστημα Touch&Go με την 7 ιντσών οθόνη και χειριστήρια στο τιμόνι, δύο ηλεκτρ. παράθυρα και καθρέφτες, καθώς και φώτα ημέρας.

 
  • elmariachi

    Έχει ένα μεγάλο ατού ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. χαχαχαχα

      15
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ ΥΑRΙS ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΘΕΙΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ TA ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΑΠΟ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ.

      11
  • Dimitris

    Πάντως πριν απο κανά μήνα που ρώτησα ποσό κοστίζει το Yaris cool diesel 5d καμία σχέση με τις τιμές που δινουν εδω στο σιτε με απόσυρση έκπτωση προγράμματος και έκπτωση πωλητή κάπου 14.000€

      6
  • g

    SE 10 XRONIA TO XILIARI THA KOSTIZEI PIO POLY SAN METAXEIRISMENO.[OSO PIO APLO- TOSO PIO KALO]

      6
  • Geo

    Μεγάλο λάθος η αγορά αυτού του αυτοκινήτου λόγω ανάγκης συνεχούς καθαρισμού του pdf