Τουλάχιστον αυτό υποσχέθηκε ο διευθυντής της εταιρείας, Gerry McGovern. Ο ισχυρός άντρας της φίρμας συμπλήρωσε πως η νέα γενιά του θρυλικού μοντέλου θα αυξήσει τις πωλήσεις του, αγγίζοντας περίπου τις 100.000 σε ετήσια βάση.Για να επιτευχθεί όμως αυτός ο στόχος, η Land Rover αναμένεται να προσφέρει το Defender με μεγάλη γκάμα αμαξωμάτων, τα οποία θα αγγίζουν τα πέντε. Δυο δίπορτα, ένα 4θυρο με μακρύ μεταξόνιο, αλλά και δυο pickup, με δύο και τέσσερις πόρτες.Το νέο μοντέλο θα βασιστεί στο πρωτότυπο DC100, με τους κατασκόπους μας να αποκαλύπτουν ένα μοντέλο με σίγουρα πιο μοντέρνα αισθητική, το οποίο πάντως διατηρεί το τετραγωνισμένο αμάξωμα με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τα εμπρόσθια στρογγυλά φωτιστικά του Defender.Επιπρόσθετα ο McGovern δήλωσε πως το νέο Defender θα είναι πιο πολυτελές από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, μιας και σκοπός της φίρμας είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοραστών και από το segment των πολυτελών μοντέλων.
«Δεν θα είναι τόσο σκληροπυρηνικό, στον δρόμο και στην σχεδίαση, ωστόσο ο κόσμος θα αναγνωρίζει αμέσως ότι αυτό είναι το Defender», δήλωσε ο McGovern.
Σίγουρα η φίρμα πρέπει να απαθανατίσει την ομορφιά ή την ασχήμια της με ένα πιο σύγχρονο ύφος και σχέδιο. Ίσως μόνο τότε να μπορεί να βρει ικανό μερίδιο στην αγορά και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Πόσο μάλιστα όταν η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας είναι κάθε άλλο παρά ευνοϊκή
Σίγουρα η φίρμα πρέπει να απαθανατίσει την ομορφιά ή την ασχήμια της με ένα πιο σύγχρονο ύφος και σχέδιο. Ίσως μόνο τότε να μπορεί να βρει ικανό μερίδιο στην αγορά και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Πόσο μάλιστα όταν η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας είναι κάθε άλλο παρά ευνοϊκή
Τώρα ξέρω γιατί όσοι το αγοράζουν βάζουν σκούρα τζαμια. ποσο άσχημο αυτοκίνητο. γιατί ο κόσμος αγοράζει αυτήν την αγγλική σαβουρα.