Νωρίτερα φέτος, η Fiat αποκάλυψε τις υβριδικές εκδόσεις των 500 και Panda, «δρόμο» τον οποίο ακολούθησε και η Ypsilon της Lancia. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε, η Ypsilon βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Fiat 500, με το οποίο μοιράζεται πολλά από τα εξαρτήματά του. Το νέο υβριδικό μοντέλο δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτό.
Στην πραγματικότητα, η Lancia Ypsilon Hybrid είναι μηχανικά πανομοιότυπο με τα νέα υβριδικά 500 και Panda. Σε όλα τα μοντέλα κίνηση δίνει το νέο Mild Hybrid σύστημα που συνδυάζει τον τελευταίας γενιάς 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα της οικογένειας FireFly χωρητικότητας 1.000 κ.εκ. με έναν ηλεκτροκινητήρα 12V BSG (Belt-intergrated Starter Generator) που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 11 Ah. Το νέο σύνολο αποδίδει συνολικά 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με 92 Nm ροπής.
Η ιταλική μάρκα υποστηρίζει πως η Ypsilon Hybrid θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων μέχρι και 20% σε σύγκριση με το μη υβριδικό αντίστοιχο.
Από κει και πέρα να σημειώσουμε πως σύμφωνα με την ιταλική ιστοσελίδα της μάρκας, η Lancia Ypsilon Hybrid μπορεί να διατεθεί εκτός από υβριδικό και με κινητήρα βενζίνης συνδυαστικά με υγραέριο (LPG) ή φυσικού αερίου (CNG). Είναι ενδιαφέρον ότι η Ypsilon που τροφοδοτείται αποκλειστικά με βενζίνη βρίσκεται αυτή τη στιγμή εκτός του διαμορφωτή.
Η τιμή της Lancia Ypsilon Hybrid ξεκινά στην αγορά της Ιταλίας από 14.450 ευρώ, με τον στάνταρ εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τιμόνι πολλών χρήσεων, κλιματισμό, ζάντες 15 ιντσών και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.