Η γκάμα των μοτέρ του Opel Insignia Grand Sport εμπλουτίζεται με έναν νέο turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λτ. απόδοσης 200 ίππων με τη μάρκα να υπόσχεται 0-100 σε 7,7 δλ.
Η Opel θέλοντας να γεφυρώσει το κενό μεταξύ των απλούστερων και των GSi εκδόσεων του Insignia Grand Sport λανσάρει έναν νέο τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητος 1.600 κ.εκ. εν ονόματι Direct Injection Turbo, που αποδίδει 200 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. με 280 Nm ροπής από τις 1.650-4.500 σ.α.λ.. Σημειώνεται, μάλιστα, πως το νέο αυτό μοτέρ συμμορφώνεται πλήρως με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές εκμπομπών ρύπων Euro 6d-Temp, μετά και την προσθήκη του φίλτρου σωματιδίων βενζίνης: Gasoline Particulate Filter (GPF).
Έπειτα, όσον αφορά στη μετάδοση της κίνησης, η γερμανική φίρμα δίνει την επιλογή μεταξύ του μηχανικού και του αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων υποσχόμενη επιτάχυνση από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. με την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 235 χλμ./ώρα. Επιπλέον, ανακοινώνονται ενθαρρυντικές τιμές για την κατανάλωση καυσίμου του Insignia Grand Sport με τους ανθρώπους της μάρκας να υπόσχονται περί τα 6,6 λτ./100 χλμ..
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως οι τιμές του Opel Insignia Grand Sport με τον 1.6 Direct Injection Turbo κινητήρα με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ξεκινούν από τις 35.195 ευρω για τη γερμανική αγορά, χωρίς να υπάρχει προς το παρόν κάποια πληροφορία για το αν το εν λόγω σύνολο θα προσφερθει και στην ελληνική αγορά.