Το Kia Optima μετράει τρεις γενιές αλλά πρώτη φορά θα πατήσει τους τροχούς του στη χώρα μας.

Εντυπωσιακό το πίσω μέρος θυμίζει αμερικάνικο σεντάν.

Σοβαρό και καλοφτιαγμένο το εσωτερικό του Optima.

Οδηγούμε: Kia Optima

50.373 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/11/2015

Το Kia Optima έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κάνει… είσοδο προβάλλοντας τη όμορφη σχεδίαση, τους μεγάλους χώρους, την προσεγμένη κατασκευή και τον πλούσιο εξοπλισμό του.

 
WhatΆs NEW
- Νέο μοντέλο για την Kia στη μεσαία κατηγορία
- Δυναμική εμφάνιση και full σε τεχνολογίες
- Στην Ελλάδα τον Ιανουάριο σε τιμές από 24-25.000 ευρώ

Μπορεί το όνομα
Optima να είναι άγνωστο στην ελληνική αγορά, ωστόσο επί ευρωπαϊκού εδάφους το μεσαίο μοντέλο της Kia μετράει ήδη τρεις γενιές (παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2000) και πλέον μπαίνει στην τέταρτή του γενιά. Αυτή αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του χρόνου (Ιανουάριος), ενώ τιμολογιακά θα κυμαίνεται στα 24.000 με 25.000 ευρώ με απόσυρση και αρκετά πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση (π.χ. θα έχει navigation και ζάντες αλουμινίου). Βρεθήκαμε προσκεκλημένοι της Kia στην Φρανκφούρτη, ώστε να το δούμε από κοντά και να έχουμε μία πρώτη αξιολόγηση πριν την άφιξή του στη χώρα μας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Optima 1,7 CRDi
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 1.685/4/common rail
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 141/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 340/1.750-2.500
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,0 ( αυτόματο 11,0)
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 203
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,2 (αυτόματο 4,4)
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 110 (αυτόματο 116)
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι/ Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.855x1.860x1.465
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.805
Βάρος (κιλά) 1.515 (αυτόματο 1.530)
Tags: KIA, Optima
 
  • fotaras

    Seaborgium ο 1.7 κινητήρας του kia είναι αρκετά πιο δυνατός από τον 1.6 του avensis...επίσης τεχνολογικά δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με τον ιάπωνα,αν δεν υπερτερεί κιόλας στα ίδια χρήματα (το πιο πιθανό)...βάλε στην σύγκριση και τα 7 χρόνια εγγύηση της kia και βλέπεις πως το μόνο εμπόδιο για το optima είναι το αδικαιολόγητο κόλλημα του ελληνάρα με τα κορεάτικα

      17
  • FaniSporty

    Ωραίο αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους ανταγωνιστές του...Ας έρθει επιτέλους και στην Ελλάδα, μπας και αλλάξει λίγο η αντίληψη που έχουν ακόμα πολλοί για την ΚΙΑ... Αλλά δυστυχώς με 2 κινητήρες, ο ένας 2.0 και ο άλλος 1.7 ντίζελ θα τα βρει σκούρα εδώ...

      16
  • ΚΑΡΠΑΘΟΣ

    Ρε παιδιά, το αμάξι δεν είναι kαινούργιο και ούτε η ΚΙΑ καινούργια στην κατηγορία. Κυκλοφορεί χρόνια στην Αμερική και σε άλλες αγορές και ειδικά στην Αμερική με επιτυχία. Επιπλέον ανήκει στην μεσαία κατηγορία. Δεν είναι ανταγωνιστικό του AVENSIS, αλλά της σειράς 5 και της Ε. Η σύγκριση θα πρέπει να γίνει με αυτά. Ναι, υπολείπεται, είναι ένα,ίσως και δύο ή περισσότερα, σκαλί κάτω, αλλά με 25 χιλιάρικα, μεσαίο; Για κάποιον που θέλει χώρους και ένα πολυτελές, πλούσιο, αξιόπιστο, "φαρδύ και βαρύ" αμάξι, για ταξίδια, είναι ότι πρέπει. Είναι μια περίπτωση όπως και το SUPERB. Να συνυπολογίσουμε και την αξιοπιστία αλλά και την αναβάθμισή της ΚΙΑ, τα τελευταία χρόνια. Για μένα είναι μια καλή λύση για κάποιον που θέλει να κάνει την δουλεία του και γιατί όχι, να ξεχωρίζει. Σίγουρα είναι τίμιο αμάξι, σε καλή, σωστή, τιμή. Αυτό δεν έχει σημασία, ή να πληρώνουμε το σηματάκι των AUDI, BMW και MERCEDES, για να έχουμε παρκαρισμένη μία περιουσία στους δρόμους; Και γιατί να μην "επιδοτήσουμε" αυτούς που πουλάνε το προϊόν τους στην τιμή που πρέπει και όχι αυτούς που μας κοροϊδεύουν; Δεν θα είναι αξιόπιστό ή μήπως στην εποχή μας, υπάρχει κάποιο μεγάλο αμάξι , που κρατάει την τιμή του (Ποσοστιαία πιο πολύ χάνουν τα premium); Σίγουρα η περιορισμένη κυκλοφορία του, σε ότι έχει να κάνει με την εύρεση ανταλλακτικών και την συντήρηση του, είναι θέμα, αλλά τα μηχανικά μέρη του, είναι κοινά με άλλα μοντέλα.

      12
  • Mitsos

    Φίλε fotaras, τα πράγματα δε νομίζω ότι είναι τόσο απλά με ..απλές συγκρίσεις αριθμών μεταξύ ΚΙΑ και ΤΟΥΟΤΑ.. Μην ξεχνάς ότι η TOYOTA έχει ένα από τα καλύτερα After Sales Service, όνομα, αξιοπιστία και πολλά άλλα πλεονεκτήματα (πρακτικά, ιστορικά, μάρκετινγκ πες τα όπως θες).. Μιλάς για μία από τις μεγαλύτερες (και πλέον επιτυχημένες) αυτοκινητοβιομηχανίες. Και όταν μιλάμε για ένα "νεοφώτιστο" μοντέλο σε μία νέα για αυτό αγορά, λογικότατη βρίσκω την απορία του φίλου Seaborgium..

      12
  • Seaborgium

    Στα 25.000 ευρω ας μουεξηγησει καποιος που ξερει καλυτερα γιατι να το προτιμησω απο το νεο AVENSIS 1.6 diesel που ειναι και λιγο φτηνοτερο.

      11
  • Σταύρος

    οι καιροι είναι πονηροι και δυσκολοι..στις 25 χιλιαδες....δυστυχως ...! γιαυτο πουλαει ακομη και λιγο πριν την ελευση του νεου αυτοκινητου το οπελ αστρα.... φτηνο στην χρηση και ακριβο στην μεταπωλητικη αξια..και κοιταμε ένα μοντελο να εχει πουλησει ..για να βρίσκουμε και αργοτερα ανταλλακτικα, στην ελλαδα ζουμε ..δυσκολα πλεον θα αλλαζουμε αμαξια...μαλλον αυτό που θα αγοράζουμε θα το παντρευόμαστε κιολας....οποτε..σιγουρες σταθερες αξιες και όχι νεοτερισμοι και επιπολαιότητες.....εγω ακομη θα κοιταζα και το νέο τουρκικο φιατ τιπο ,αν εχει μεχρι 15 χιλιαρικα ντιζελ......

      9
  • alekos

    Να τελείώνει το αστείο με τα κόμπλεξ..Το αυτοκίνητο είναι υπέροχο και άκρως ανταγωνιστικό με άλλα δήθεν ονόματα της κατηγορίας του..Με μεγάλο ενδιαφέρον το αναμένω!! Πείτε μου autotriti, στην έκθεση αυτοκινήτου θα το δούμε??

      3
  • Θανάσης

    Σε σχέση με τον βασιλιά της κατηγορίας;δεν χρειάζεται να ρωτήσουμε ποιος είναι,αφού όλοι οι βασιλιάδες έχουν καταγωγή από την γνωστή εταιρία με τα ευγενικά καυσαέρια ( Passat)

      3
  • sam

    Oσοι δεν έχετε ακόμα αντιληφθεί την εξέλιξη και πρόοδο της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, (κι όχι μόνον) στο εγγύς μέλλον θα εκπλαγείτε. Τα αυτοκίνητα που θα μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά θα βάλουν σε μεγάλους μπελάδες τους "παραδοσιακούς" Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές, αν δεν τους έχουν βάλει ήδη. Δείτε το πάρτι της SAMSUNG, LG, LS κ.α. Γι αυτούς που τους ξινίζει το σηματάκι, σύντομα θα διαπιστώσουν πως δε σπάει, δε χαλάει και δε ματώνει γενικώς την τσέπη. Για όσους ξινίζει η τιμή, ας πάρουν ευρωπαϊκά υπερτιμημένα και εξοργιστικά μονόπλευρα προβεβλημένα οχήματα (ειδικά του Γαλλογερμανικού άξονα) Μετά 1-2 χρονάκια αρχίζουν και μυξοκλαίνε τα λεφτά τους, (όσο δε για την ταπείνωση του γοήτρου......ούτε λόγος.....) Ο αμερικανικός οίκος αξιολόγηση αυτοκινήτων J.D. POWER έδωσε την ΚΙΑ τη δεύτερη θέση σε αξιοπιστία στις ΗΠΑ (πίσω από την Porsche που δεν μπορούν να συγκριθούν οι πωλήσεις των δύο αυτών εταιριών). Επίσης στην Αυστραλία στις πρώτες θέσης αξιοπιστίας και υπόληψης, φιγουράρουν οι HUYNDAI, KIA, MAZDA! Σε μας εδώ, ελέω Ε.Ε μας έχουν φλομώσει στο παραμύθι και στην προπαγάνδα των ευρωπαϊκών μοντέλων (αφρώδη ταμπλό, κοφτερά τιμόνια, λες κι ο σημερινός οικογενειάρχης θα κάθεται πάνω στο ταμπλό και θα οδηγεί σαν τον Ken Block). Δείτε τα "γερμανόφιλα" ή "γερμανοτρεφούμενα" περιοδικά αυτοκινήτου στην Ελλάδα και θα καταλάβετε....Να θυμάστε πως ο οικονομικός Γαλλογερμανικός "άξονας", έχει επεκταθεί και σε κάθε εμπορικό προϊόν τους! Τέλος, σας μιλάει πρώην κάτοχος FORD focus, που είδα κι έπαθα να ξεφορτωθώ την αναξιοπιστία του.

      2
  • alekos 13

    Καμία σχέση με το αντίστοιχο optima αμερικανικών προδιαγραφών, ψάξτε το στο Google

      2
  • Demetrios

    Όσο καλό και να είναι, αν δεν έχει την κατάλληλη τιμή θα πάει άκλαφτο, εκτός να το παιρνουν για εταιρικό. Κολλήματα ή όχι του Ελληνάρα, όποιος έχει τα €25Κ, θα πάει σε ευρωπαικό.

      2
  • Νικος

    Πρωτον ειναι ακριβο. Δευτερον, τι ειναι αυτο το τερας στο κιβωτιο ταχυτητων? Θα περιμενα να εχει ενα πιο εκλεπτυσμενο στικ ή εστω κατι πιο διακριτικο. βλ. vitata (για κατι πιο μικρο), crv (για κατι πιο μοντερνο), για να μην αναφερω τον επιλογεα της mercedes (σε ολα τα μοντελα).

      1